Ketting mini quad

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

k-biker

Ketting mini quad

Bericht door k-biker »

Hey ik heb een mini quad zon 49 cc,
maar de ketting blijft ermaaar afvliegen
Heeft iemand een foto voor me met de ketting hoedie precies zit?
Of kan iemand me het uitlegen, de kettingspanner bij mij klopt ook niks meer van dus als iemand iets van een foto heeft,, heel graag :roll:
Kefien#17
forum gebruiker
Berichten: 3069
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 17:18
Locatie: Tilburg

Bericht door Kefien#17 »

Mijn buurjongen had het zelfde..bij hem wat de tandwiel krom terwijl hij nieuw uit de doos kwam,,even kijken of in je ketting geen knik in zit of de keting recht koopt naar je voortandwiel :!:

Groete Kevin
Gebruikersavatar
molekuul
forum gebruiker
Berichten: 508
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 16:30
Locatie: chaam
Contacteer:

Bericht door molekuul »

ketting spanner werkt gewoon net als bij alle andere bike's en net als bij gewone fietsen
vastdraaien (rechtsom) is achteras naar achter en dus strakker (ketting)
ELECTRISCHE STARTER OP CHINEESE CROSSER
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=342677#342677
modified crosser met fase 5 met *MOLEKUUL* VERING :P
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=281335
k-biker

Bericht door k-biker »

Maar bij mij klopt de kettingspanner niet echt en hij is nogal vaag, kan je mischien een foto laten maken bij die jongen?
Sander

Bericht door Sander »

Heej K-biker :lol: wat heb jij een mooi plaatje van een minibike in je onderschirft whahahahah XD volgens mij zo van mij gejat ik zie het wit nog zitten :lol: naaja maakt niet uit hooowr
k-biker

Bericht door k-biker »

Ziet er wel heel anders uit :P
Maar staat wel leuk zo onder elkaar

Maarja weer even op men vraaag, iemand die me kan helpen?
Kefien#17
forum gebruiker
Berichten: 3069
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 17:18
Locatie: Tilburg

Bericht door Kefien#17 »

k-biker schreef:Ziet er wel heel anders uit :P
Maar staat wel leuk zo onder elkaar

Maarja weer even op men vraaag, iemand die me kan helpen?

Ik ga morgen naar mijn buurjongen en zal wel is foto's maken,,,waar moet ik foto's van maken dan ?
Gebruikersavatar
Daantjuh#36
forum gebruiker
Berichten: 883
Lid geworden op: do 08 jun 2006, 17:21
Locatie: wassenaar

Bericht door Daantjuh#36 »

Sander schreef:Heej K-biker :lol: wat heb jij een mooi plaatje van een minibike in je onderschirft whahahahah XD volgens mij zo van mij gejat ik zie het wit nog zitten :lol: naaja maakt niet uit hooowr
ik vind ze allebei lelijk :roll:
Pasini Midi Bizeta 40cc 5p.
[img]http://i125.photobucket.com/albums/p77/hayabusa1234/PasiniMPR.gif[/img]
k-biker

Bericht door k-biker »

Daantjuh#36 schreef:
Sander schreef:Heej K-biker :lol: wat heb jij een mooi plaatje van een minibike in je onderschirft whahahahah XD volgens mij zo van mij gejat ik zie het wit nog zitten :lol: naaja maakt niet uit hooowr
ik vind ze allebei lelijk :roll:
Hahahah :D



Maare @kevin_racing Gwoon een foto van heel het ketting systeeem en een duidelijke foto van de kettingspanner.
Alvast bedankt man!
k-biker

Bericht door k-biker »

Nog gelukt met de fotos ? :lol:
Kefien#17
forum gebruiker
Berichten: 3069
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 17:18
Locatie: Tilburg

Bericht door Kefien#17 »

k-biker schreef:Nog gelukt met de fotos ? :lol:

Helemaal geen tijd voor gehad,en eerlijk gezegt beetje vergeten,ik zal straks naar het werken even foto's schieten :wink:


Gr Kevin
k-biker

Bericht door k-biker »

Ik heb even geknutseld en de spanner spant de ketting nu, de ketting staat nu redelijk strak.... maar hij blijft eraf vliegen,,, kan dit doordat hij scheef is ofso ?
MiniEvil

Bericht door MiniEvil »

k-biker schreef:Ik heb even geknutseld en de spanner spant de ketting nu, de ketting staat nu redelijk strak.... maar hij blijft eraf vliegen,,, kan dit doordat hij scheef is ofso ?
Ja, dat kan was bij mij ook het probleem dan is het de tanwiel die scheef is gewoon vervangen door een fabrieks :wink:
Kefien#17
forum gebruiker
Berichten: 3069
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 17:18
Locatie: Tilburg

Bericht door Kefien#17 »

MiniEvil schreef:
k-biker schreef:Ik heb even geknutseld en de spanner spant de ketting nu, de ketting staat nu redelijk strak.... maar hij blijft eraf vliegen,,, kan dit doordat hij scheef is ofso ?
Ja, dat kan was bij mij ook het probleem dan is het de tanwiel die scheef is gewoon vervangen door een fabrieks :wink:

De tantwiel is gewoon scheef,was bij mijn buurjongen het zelfde toen gewoon chinees tandwiel gegeven en probleem was opgelost
k-biker

Bericht door k-biker »

Dat ook weer :?
Plaats reactie