V-racer Kan je daar mee race?, heeft 1 probleem!

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
MotorMuis

V-racer Kan je daar mee race?, heeft 1 probleem!

Bericht door MotorMuis »

Ik heb hier een minibike V-racer staan,
kan je daar goed mee race op een indoor baan,
ik zou dan ook eventueel een zochi eind dempertje nodig hebben voor geluid! hijf heeft 1 probleem dat is dat hij overkookt als je der ff mee hebt gereden! wie kan me helpen :wink:
heb je ervaring met deze bike wil ik het graag weten!!!! :D
Gebruikersavatar
thomas1991
forum gebruiker
Berichten: 3814
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 18:18
Locatie: Tilburg

Bericht door thomas1991 »

Spaar door voor een gebruikte fabrieks motor, trouwens het staat hier verkeerd :!:
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
Grc-Youri

Bericht door Grc-Youri »

als je al dat geld op telt wat je er aan moet veranderen komt dat duurder uit dan een fabrieks kopen
Gebruikersavatar
robin_blata_b1_racer
forum gebruiker
Berichten: 2315
Lid geworden op: wo 07 mar 2007, 21:44
Locatie: DenHaag

Bericht door robin_blata_b1_racer »

indrd ik ben al met het geld wat ik aan de zpf heb uitgegeven al boven een fabrieks 2de hans uit ( ligt er wel aan wat voor 1)
[img]http://img396.imageshack.us/img396/4803/robinblatab1onderschriflv1.jpg[/img]
me blata! staat nu ook tekoop! http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=22332&postdays=0&postorder=asc&start=0

poeldijk: 1.10.024
hagenees

Bericht door hagenees »

maakt niet uit als hij op een v-racer wil rijen laat hem dan ik ga ook geen fabrieks halen dan neem ik liever iets waar ik meer aan heb iets voor op de weg :roll:
Gebruikersavatar
stuntskater
forum gebruiker
Berichten: 191
Lid geworden op: do 17 mei 2007, 12:04
Locatie: Rijswijk

Bericht door stuntskater »

hagenees schreef:maakt niet uit als hij op een v-racer wil rijen laat hem dan ik ga ook geen fabrieks halen dan neem ik liever iets waar ik meer aan heb iets voor op de weg :roll:
OP DE WEG? :o Legaal terrein neem ik aan? :lol:
[img]http://img293.imageshack.us/img293/5230/bew2ts0.jpg[/img]
hagenees

Bericht door hagenees »

stuntskater schreef:
hagenees schreef:maakt niet uit als hij op een v-racer wil rijen laat hem dan ik ga ook geen fabrieks halen dan neem ik liever iets waar ik meer aan heb iets voor op de weg :roll:
OP DE WEG? :o Legaal terrein neem ik aan? :lol:
neej je snapt hem niet :wink: ik haal liever een derbi senda voor op de weg dan een fabrieksbike :wink:
Gebruikersavatar
taz22
forum gebruiker
Berichten: 1443
Lid geworden op: ma 28 aug 2006, 17:00
Locatie: hedel (ge)

Bericht door taz22 »

hagenees schreef:
stuntskater schreef:
hagenees schreef:maakt niet uit als hij op een v-racer wil rijen laat hem dan ik ga ook geen fabrieks halen dan neem ik liever iets waar ik meer aan heb iets voor op de weg :roll:
OP DE WEG? :o Legaal terrein neem ik aan? :lol:
neej je snapt hem niet :wink: ik haal liever een derbi senda voor op de weg dan een fabrieksbike :wink:
mogen we iemand die zoiets zegt bannen???

all1 grote mongolen rijden met minibikes op de weg. en zodra ik er een zie heb ik hem voor op m'n quad zitten. en nee, dan doen m'n remmen t niemeer.

sorry hoor maar iemand die zoiets zegt mag van mij oprotten.
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
Gebruikersavatar
Hawk
forum gebruiker
Berichten: 804
Lid geworden op: zo 08 okt 2006, 13:58
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Hawk »

Mensen, hij zegt dat hij een V-racer heeft gekocht...en hij vraagt advies voor deze bike. Waarom komen jullie dan aan met altijd hetzelfde verhaaltje van of 'zoek' of 'spaar en koop een tweedehandse fabrieks'.

Dat is namelijk niet zijn vraag en dus ook geen antwoordt erop.

@Topicstarter: hij kookt over zeg je, even de koelpoorten na kijken deze moet je hoogstwaarschijnlijk opboren. Zoek even anders op 'koelpoorten opboren' dan zie je een topic van *HANK* en hij vertelt precies hoe het moet etc...

Succes ermee!
Navy Green
forum gebruiker
Berichten: 620
Lid geworden op: za 27 mei 2006, 23:31
Locatie: Bunde

Bericht door Navy Green »

Lees dan eerst een normaal voordat je zo gaat praten. Hij zegt toch niet dat hij op de weg rijd. Hij zegt dat hij liever een brommer voor op de weg koopt dan een fabrieks bike.
hagenees

Bericht door hagenees »

taz22 schreef:
hagenees schreef:
stuntskater schreef: OP DE WEG? :o Legaal terrein neem ik aan? :lol:
neej je snapt hem niet :wink: ik haal liever een derbi senda voor op de weg dan een fabrieksbike :wink:
mogen we iemand die zoiets zegt bannen???

all1 grote mongolen rijden met minibikes op de weg. en zodra ik er een zie heb ik hem voor op m'n quad zitten. en nee, dan doen m'n remmen t niemeer.

sorry hoor maar iemand die zoiets zegt mag van mij oprotten.
ze kunnen beter jou bannen jij loopt alleen maar te zeuren op dit forum en lezen kan je ook al niet :evil:
MotorMuis

Bericht door MotorMuis »

Hawk schreef:Mensen, hij zegt dat hij een V-racer heeft gekocht...en hij vraagt advies voor deze bike. Waarom komen jullie dan aan met altijd hetzelfde verhaaltje van of 'zoek' of 'spaar en koop een tweedehandse fabrieks'.

Dat is namelijk niet zijn vraag en dus ook geen antwoordt erop.

@Topicstarter: hij kookt over zeg je, even de koelpoorten na kijken deze moet je hoogstwaarschijnlijk opboren. Zoek even anders op 'koelpoorten opboren' dan zie je een topic van *HANK* en hij vertelt precies hoe het moet etc...

Succes ermee!

Jij snapt het :wink:
Dankje wel ik zal even kijken :!:
Dre21

Bericht door Dre21 »

Plaats reactie