Mini Crosser Harder laten lopen ..
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Mini Crosser Harder laten lopen ..
hoi
ik wil graag mijn mini crosser wat harder laten lopen .
kan a.u.b iemand mij helpen [/url]
ik wil graag mijn mini crosser wat harder laten lopen .
kan a.u.b iemand mij helpen [/url]
- coen
- forum gebruiker
- Berichten: 668
- Lid geworden op: vr 12 mei 2006, 09:51
- Minibike:: Blata WRS
Blata R
Blata JR
Zelfbouw 65cc Polini
Chinees 49cc 14mm sha (loopt al 10 jaar zonder problemen)
Mini crosser 49cc - Locatie: tilburg
nou laat hem rennen i.p.v. lopen dat is sneller:PNick schreef:hoi
ik wil graag mijn mini crosser wat harder laten lopen .
kan a.u.b iemand mij helpen
ga trainen in de sport school en ren zelf:P geintje
gewoon 14 mm cabr
technigas uitlaatje
ander membraam erin
volle krukas
big bore
goed afstellen
a sje dit doet ben je meer geld kwijt dan een b1 of tai chi te kopen
Blata WRS + Kit
Blata JR
Zelfbouw 65cc polini
Chinees 49cc
Blata JR
Zelfbouw 65cc polini
Chinees 49cc
-
- forum gebruiker
- Berichten: 456
- Lid geworden op: za 15 apr 2006, 11:43
- Locatie: (oostkapelle)
en hij gaat niet heel veel harder maar trekt wel sneller opcoen schreef:nou laat hem rennen i.p.v. lopen dat is sneller:PNick schreef:hoi
ik wil graag mijn mini crosser wat harder laten lopen .
kan a.u.b iemand mij helpen
ga trainen in de sport school en ren zelf:P geintje
gewoon 14 mm cabr
technigas uitlaatje
ander membraam erin
volle krukas
big bore
goed afstellen
a sje dit doet ben je meer geld kwijt dan een b1 of tai chi te kopen
gr.wes
http://www.freewebs.com/wes4/index.htm
- molekuul
- forum gebruiker
- Berichten: 508
- Lid geworden op: za 09 jun 2007, 16:30
- Locatie: chaam
- Contacteer:
en dat is weer om te zetten naar iets meer topsnelheid door ander tandwielwes_blata schreef:en hij gaat niet heel veel harder maar trekt wel sneller opcoen schreef:nou laat hem rennen i.p.v. lopen dat is sneller:PNick schreef:hoi
ik wil graag mijn mini crosser wat harder laten lopen .
kan a.u.b iemand mij helpen
ga trainen in de sport school en ren zelf:P geintje
gewoon 14 mm cabr
technigas uitlaatje
ander membraam erin
volle krukas
big bore
goed afstellen
a sje dit doet ben je meer geld kwijt dan een b1 of tai chi te kopen
gr.wes
ELECTRISCHE STARTER OP CHINEESE CROSSER
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=342677#342677
modified crosser met fase 5 met *MOLEKUUL* VERING :P
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=281335
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=342677#342677
modified crosser met fase 5 met *MOLEKUUL* VERING :P
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=281335
- robin_blata_b1_racer
- forum gebruiker
- Berichten: 2315
- Lid geworden op: wo 07 mar 2007, 21:44
- Locatie: DenHaag
neej niet sterker aan je vermogen verandert niks.
hoe groter achtertandwiel hoe sneller hij optrekt hoe kleiner hoe sneller hij op de top is.
hoe groter achtertandwiel hoe sneller hij optrekt hoe kleiner hoe sneller hij op de top is.
[img]http://img396.imageshack.us/img396/4803/robinblatab1onderschriflv1.jpg[/img]
me blata! staat nu ook tekoop! http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=22332&postdays=0&postorder=asc&start=0
poeldijk: 1.10.024
me blata! staat nu ook tekoop! http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=22332&postdays=0&postorder=asc&start=0
poeldijk: 1.10.024
voor de lol zou ik het doen
maar als je een keer op de kartbaan bent geweest wil je al gouw vaker dus zou ik inplaats als die tunings onderdelen verder kijken
maar dat zou mijn keuze zijn
maar een race krukas hoeft niet perse
maar denk erom met een bigbore kopen
waar velen de fout in gaan origineel is een bigbore geen tuning cilinder das gewoon een 49 cc (omdat de aikido's met een 39cc reden noemden ze dat bij het begin een big bore van 39 naar 49 cc)
koop zoeen met boosterpoorten das een tunings bigbore
maar als je een keer op de kartbaan bent geweest wil je al gouw vaker dus zou ik inplaats als die tunings onderdelen verder kijken
maar dat zou mijn keuze zijn
maar een race krukas hoeft niet perse
maar denk erom met een bigbore kopen
waar velen de fout in gaan origineel is een bigbore geen tuning cilinder das gewoon een 49 cc (omdat de aikido's met een 39cc reden noemden ze dat bij het begin een big bore van 39 naar 49 cc)
koop zoeen met boosterpoorten das een tunings bigbore