Klein probleempje met 49cc

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
otmanbond123

Klein probleempje met 49cc

Bericht door otmanbond123 »

hi..

Ik heb een minibike die in goede staat is maar als ik hem wil starte dan moet ik heel lang trekke nou (10 keer ofzo) dan pas is tie aan en als tie aan is en ik doe hem uit 1 keer heel rustig en hij is al aan dat scheelt dus maar kan ik dat niet verhelpen dat ie ook na 1 nacht gelijk aan gaat? Dat was dus wel paar dage gelede zo:) En ow ja als ik hem voor het eerst aan moet krijge moet de shoke eerst omhoog dan trekke dan uit dan naar beneden dan gaat ie pas aan bij me buurjoggie ook al:S ..raare Gevall dus...

groe0tjsss..Ik hoop graag een antwoord vandaag nog ..
gtj4

Re: Klein probleempje met 49cc

Bericht door gtj4 »

otmanbond123 schreef:hi..

Ik heb een minibike die in goede staat is maar als ik hem wil starte dan moet ik heel lang trekke nou (10 keer ofzo) dan pas is tie aan en als tie aan is en ik doe hem uit 1 keer heel rustig en hij is al aan dat scheelt dus maar kan ik dat niet verhelpen dat ie ook na 1 nacht gelijk aan gaat? Dat was dus wel paar dage gelede zo:) En ow ja als ik hem voor het eerst aan moet krijge moet de shoke eerst omhoog dan trekke dan uit dan naar beneden dan gaat ie pas aan bij me buurjoggie ook al:S ..raare Gevall dus...

groe0tjsss..Ik hoop graag een antwoord vandaag nog ..
maak je carburateur schoon met een compressor
Gebruikersavatar
stafke007
forum gebruiker
Berichten: 1012
Lid geworden op: wo 24 mei 2006, 21:05
Locatie: Belgie - Retie

Bericht door stafke007 »

Ligt het nu aan mij of zie ik geen probleem :roll:

Niks aan doen, een koude motor starten duurt altijd langer

jij mag nog blij zijn dat hij hij 10 keer aangaat
de meeste 49 cctjes lopen na 10 keer nog niet

en zeker als je verteld als hij warm is 1 keer trekken en aan

Niks aan doen

Greetzzz Steven
[img]http://i298.photobucket.com/albums/mm280/1987stafke1987/b.jpg[/img]
Blata Elite R
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=317181#317181
Plaats reactie