18mm Carburateur + sproeiers + spruitstuk

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
robert

18mm Carburateur + sproeiers + spruitstuk

Bericht door robert »

hallo,

Ik ben opzoek naar een grotere carburateur om mijn tai chi sneller te laten gaan.
Alleen ik weet niet welke carburateur het beste zou zijn? :?:

Ja natuurlijk zegt iedereen dan gelijk dellorto 17,5 mm of 20,5 maar die vindt ik nog al duur! :)
Nu heb ik op *geen sponsor* een carburateur gezien van 18 mm + sproeiers + spruitstuk.

Wat moet ik daar van denken?? Is die wel goed?? Wat voor lucht filter zou ik dan moeten hebben??. :?
Ik hoop dat jullie er ervaring mee hebben. :D

mvg. Robert
Gebruikersavatar
Barry
forum gebruiker
Berichten: 1360
Lid geworden op: za 08 mar 2008, 09:10
Minibike:: Grc RRz 12
Locatie: Schalkwijk

Re: 18mm Carburateur + sproeiers + spruitstuk

Bericht door Barry »

robert schreef:hallo,

Ik ben opzoek naar een grotere carburateur om mijn tai chi sneller te laten gaan.
Alleen ik weet niet welke carburateur het beste zou zijn? :?:

Ja natuurlijk zegt iedereen dan gelijk dellorto 17,5 mm of 20,5 maar die vindt ik nog al duur! :)
Nu heb ik op *geen sponsor* een carburateur gezien van 18 mm + sproeiers + spruitstuk.

Wat moet ik daar van denken?? Is die wel goed?? Wat voor lucht filter zou ik dan moeten hebben??. :?
Ik hoop dat jullie er ervaring mee hebben. :D

mvg. Robert
mjaa, 17.5 en 20.5 zijn van goede kwaliteit en heel veel verschil, maar als je er niet teveel geld aan wil besteden kan je wel die 18mm nemen, je zou er ook wel een twin air op kunnen zetten, of een andere schuimfilter.
Omdat deze filters geen kartrubber binnelaten.

Gr barry
GRC RRz 12
Bzm40cc 09
robert

Re: 18mm Carburateur + sproeiers + spruitstuk

Bericht door robert »

ja oke maar hoe uur is zo'n twin air dan? En waar kan je die kopen?

Heb jij zelf ook zo'n carburateur?
Gebruikersavatar
Barry
forum gebruiker
Berichten: 1360
Lid geworden op: za 08 mar 2008, 09:10
Minibike:: Grc RRz 12
Locatie: Schalkwijk

Bericht door Barry »

ik heb een 20mm dellortho PHBG met een Twin air, deze filter kan je wel bij http://www.derouerace.nl kopen kost 20 volgens mij
GRC RRz 12
Bzm40cc 09
tim-w
forum gebruiker
Berichten: 95
Lid geworden op: zo 27 jan 2008, 19:20
Locatie: Naaldwijk

Bericht door tim-w »

ik heb deze caberateur ook pas gekocht mooi dingetje alleen ik weet niet wat voor bike je hebt maar op een b1 rep zit de uitlaat in de weg voor een shoken maar dit is niet heel erg!
robert

Bericht door robert »

ik heb een taichi ( SENDAI) maar dan is bij mij dat ook denk ik maar dat geeft niet echt.
en zo'n twin air doe ik er dan denk ik ook maar gelijk bij dan is het wel een mooi setje.
Plaats reactie