Mini Crosser

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
boks_ouwe

Mini Crosser

Bericht door boks_ouwe »

Hallo mensen,

Mischien een rare vraag marja , :lol: :P
Ik vroeg me af of er een onder kuip van een mini bike onder een mini crosser past :P :shock: :D

Nouja hoor het wel he :D later mensen ! :D
Djurres
forum gebruiker
Berichten: 315
Lid geworden op: vr 18 apr 2008, 17:11

Bericht door Djurres »

Ik denk dat je het dan pas moet gaan maken, er aan het frame moet gaan lassen, want er zitten geen bevestigings punten aan.
[url=http://www.minibike-forum.nl/search.php]Gebruik de zoek om wat te zoeken, Veel makkelijker dan gewoon een topic maken ;)[/url]
trinton

Bericht door trinton »

ja als je het frame zou aanpassen denk ik het wel maar van een mini crosser (chinees) is de kuip 1 geheel en van een bike bestaat uit meerdere delen
Richard
forum gebruiker
Berichten: 895
Lid geworden op: do 21 feb 2008, 18:22
Contacteer:

Bericht door Richard »

hee,
daar heb ik ok als eens aan gedacht maar je voetsteunen zitten op een andere plaats en een andere manier bevestigt dus zal wel moeilijk worden... :(
als je hem ervoor houd zit het er wel tof uit.. :D
dus pzich wel een idee maar zal heel lastig zijn/worden
groeten richard
[b]Hey, meisje! Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin! :)[/b]
Gebruikersavatar
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Berichten: 7532
Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
Locatie: beekbergen
Contacteer:

Bericht door Lg tweewielers »

Hallo,

Een voorkuipje monteren is niet moelijk. Je hebt wel een lasapparaat nodig en een beetje creativiteit.

Kijken waar je hem wilt hebben en een paar beugeltjes maken. 3 stuks, 1 aan de voorzeide, 2 aan de zijkant. en dan het aan je frame lassen.

Moet genoeg info wezen anders hoor ik het wel in een PB

Succes,
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Gesloten