mijn crosser

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
basisgek123

mijn crosser

Bericht door basisgek123 »

hallo,
ik heb 3 weken geleden een crosser gekogt.
na 1 dag rijden was hij al stuk, wta bleek de bobine kabeltjes (rood en zwart) waren kapot heb ik openiuwe gezoldeerd. toen had ik probleme met mijn trekstarten ik maakte hem open en zag die vver zitten.
ik dacht nog bij mezelf ik moet voorzichtig doen ,maar voordat ik het wist sprong hij eruit. Ik heb toen een niwei gekocht en dese gemonteerd.
nu wou ik gaan rijden na het monteren(2 weken geleden.Maar hij starte niet nu had ik hem 2 weken laten staan. Dus hij rijd nu niet. hoe zal dit kunnen( ik heb al gezocht). Zou het eraan kunnen liggen datt ik perongeluk iets van 8 tankjes op 1:25 heb gereden?(ik dacht dat dit hoorde stond ook op me bike maar dat hoort dus niet :( )
m.v.g basisgek123 8)
Gebruikersavatar
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Berichten: 7532
Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
Locatie: beekbergen
Contacteer:

Bericht door Lg tweewielers »

Hallo,

In de zoekfunctie of door het forum rond te pluizen kan je wel veel info vinden over het niet starten van je bike!

Beetje een algemeen verhaal, carburateur schoonmaken --> bougie schoonmaken ( vervangen door een NGK als het een chinese bougie is. Ontsteking afstand even op 0.35 zetten en hij is weer goed.

Denk de volgende keer ook een beetje aan je taal/spelling.

Succes,

Deze gaat op slot.
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Gesloten