mini scooter wil niet starten

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

1to3
forum gebruiker
Berichten: 383
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:04

Bericht door 1to3 »

pascal7878 schreef:ik heb ook een miniscooter je moet de dop eens van de tank afhalen en dan nog eens broberen het klinkt raar maar dit was dus bij mij het geval
bedoel je dat í anders vacuúm zuigt ? er zit meestal wel een klein gaatje in de tankdop > zo niet boor t er even in , maar verder moet dit geen invloed hebben op het starten ..
Gebruikersavatar
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Berichten: 7532
Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
Locatie: beekbergen
Contacteer:

Bericht door Lg tweewielers »

1to3 schreef:
pascal7878 schreef:ik heb ook een miniscooter je moet de dop eens van de tank afhalen en dan nog eens broberen het klinkt raar maar dit was dus bij mij het geval
bedoel je dat í anders vacuúm zuigt ? er zit meestal wel een klein gaatje in de tankdop > zo niet boor t er even in , maar verder moet dit geen invloed hebben op het starten ..
Slimme jongen :wink: veel mensen weten niet dat een tank vaccum kan zuigen. Maar als dat gebeurd kan je je rot zoeken naar iets dat er niet is!

Daarom zeg ik altijd beginnen bij de doorstroming van de benzine tank, dan kijken of de benzine door het kraantje komt dan kijken of er een mooie stroom de carburateur in komt!

Dit doe ik ook altijd bij chinese bikes omdat er echt problemen mee zijn bij 9 van de 10 bikes.

Groeten,
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
1to3
forum gebruiker
Berichten: 383
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:04

Bericht door 1to3 »

Lg tweewielers schreef:
1to3 schreef:
pascal7878 schreef:ik heb ook een miniscooter je moet de dop eens van de tank afhalen en dan nog eens broberen het klinkt raar maar dit was dus bij mij het geval
bedoel je dat í anders vacuúm zuigt ? er zit meestal wel een klein gaatje in de tankdop > zo niet boor t er even in , maar verder moet dit geen invloed hebben op het starten ..
Slimme jongen :wink: veel mensen weten niet dat een tank vaccum kan zuigen. Maar als dat gebeurd kan je je rot zoeken naar iets dat er niet is!



Groeten,
haha .. gymnasium hea ;) .. ookal blijf ik zitten op alle vakken .. > off topic

maar dat moet geen problemen hebben met starten > mootorboot start ook als de dop gewoon helemaal dicht zit zonder dat kleine gaatje en pas halverwege ( 30 min. ) t varen krijg je dat i slechter loopt / stopt ..

bij een minibike crosser scooter is dat ook zo .. dus daar kan t niet aan liggen .. > on toppic xP
Plaats reactie