RAAR???

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
ragoen
forum gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 09:29
Locatie: kneijnsplaat
Contacteer:

RAAR???

Bericht door ragoen »

ik heb echt van alles geprobeerd, maar als ik ook maar 1 keer trek aan me terkstarter, dan is me bougie al nat, niet van olie, maar van benzine, oook wel beetje olieXD. En kan ik niet iets verstellen ofzo zodat me bougie niet nat wordt, en gewoon kan starten? ik heb wel een race vliewiel erop gezet 49cc bike, me bougie vonkt ook nog wel, maar wat moet ik nou doen> dan?

Gr. robin
HELP ME MET ME MINIBIKE PROBLEEM REGAGEER ALTIJD>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
jesper
forum gebruiker
Berichten: 182
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 16:31

Bericht door jesper »

je blokje is verzopen als je bougi meteen nat is.
oplossing bougi eruit, aantal eer trekken. en als je geen haast hebt gewoon even wachten met starten.

PS, kun je niet normale titels gebruiken, niet alleen dit topic maar meer topics van jou hebben van die titels. ik weet niet maar ik zou eens naar je capslock toets laten kijken

oh en nu ik toch bezig ben:P, je onderschrif is ook niet geweldig

en nog wat :P, probeer dit trouwens te zien als tips ook al kompt het nogal bot over.
ragoen schreef:ik heb echt van alles geprobeerd(wat heb je geprobeert?), maar als ik ook maar 1 keer trek aan me terkstarter, dan is me bougie al nat, niet van olie, maar van benzine, oook wel beetje olieXD(overbodig). En kan ik niet iets verstellen ofzo zodat me bougie niet nat wordt, en gewoon kan starten? ik heb wel een race vliewiel erop gezet 49cc bike, me bougie vonkt ook nog wel,(het is goed als je wat verteld over je bike) maar wat moet ik nou doen>(ja, overbodig dus:P) dan?

Gr. robin
probeer ook wat enter te gebruiken.

en nogmaals, dit is niet negatief bedoeld
[img]http://img387.imageshack.us/img387/8233/kijkmaarofjehetwatvindfy9.png[/img]
Gebruikersavatar
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Berichten: 7532
Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
Locatie: beekbergen
Contacteer:

Bericht door Lg tweewielers »

Hierbij je eerste en laatste waarschuwing ! Ik zie een hoop topic van je en deze is dubbel.

Hou jij je niet aan de regels dan krijg je een ban.

Hard maar we hebben onze handen vol aan mensen zoals jij!
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
iaaf

Bericht door iaaf »

Lg tweewielers schreef:Hierbij je eerste en laatste waarschuwing ! Ik zie een hoop topic van je en deze is dubbel.

Hou jij je niet aan de regels dan krijg je een ban.

Hard maar we hebben onze handen vol aan mensen zoals jij!
Opbouwende kritiek 8)
ragoen
forum gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 09:29
Locatie: kneijnsplaat
Contacteer:

Bericht door ragoen »

2e waarschuwing :wink:
HELP ME MET ME MINIBIKE PROBLEEM REGAGEER ALTIJD>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Gesloten