opvoeren, hoe hard?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- minipower
- Beheerder
- Berichten: 2679
- Lid geworden op: wo 15 okt 2008, 16:59
- Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
- Locatie: Amersfoort
ik heb zo setje dr op gehad en hij liep ( met v-power ) als hij zn dag had 55/60 en daarvoor liep hij 50
toen ik een blata 2.5 krukas en ontsteking en vliegwiel dr in geflanst had liep/loopt hij met een 44mm cylinder ( 49cc ) ongeveer 75 alleen het koppel is wel voelbaar hoger.
maar die onderdeeltjes zijn vrij prijzig en vinden het leuk om carters te laten scheuren
toen ik een blata 2.5 krukas en ontsteking en vliegwiel dr in geflanst had liep/loopt hij met een 44mm cylinder ( 49cc ) ongeveer 75 alleen het koppel is wel voelbaar hoger.
maar die onderdeeltjes zijn vrij prijzig en vinden het leuk om carters te laten scheuren
Keep the forum alive
v-power maakt geen enkel verschil dat is pure onzindjarniel schreef:ik heb zo setje dr op gehad en hij liep ( met v-power ) als hij zn dag had 55/60 en daarvoor liep hij 50
toen ik een blata 2.5 krukas en ontsteking en vliegwiel dr in geflanst had liep/loopt hij met een 44mm cylinder ( 49cc ) ongeveer 75 alleen het koppel is wel voelbaar hoger.
maar die onderdeeltjes zijn vrij prijzig en vinden het leuk om carters te laten scheuren
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
- Ramon
- forum gebruiker
- Berichten: 951
- Lid geworden op: do 25 jun 2009, 20:30
- Locatie: Tiel
- Contacteer:
Ja maar je doet het toch niet voor de top als je indoor rijd?
Dan heb je koppel nodig.
En dat geeft het waarschijnlijk dus dan is het ideaal.
Ohja, @ Djarniel..
Als je goed nadenkt zie je dat een uitlaat bij deze kit érg belangrijk is.
Het mengsel moet de cilinder wel worden ingetrokken he.
Met die std uitlaat krijg je nauwelijks terugslag en zal het voor geen meter lopen.
Dik uitlaatje maken of kopen, erop zetten en het zal een stuk harder lopen als met de std uitlaat.
Maar wat heeft de blata krukas + vliegwiel gekost?
Dan heb je koppel nodig.
En dat geeft het waarschijnlijk dus dan is het ideaal.
Ohja, @ Djarniel..
Als je goed nadenkt zie je dat een uitlaat bij deze kit érg belangrijk is.
Het mengsel moet de cilinder wel worden ingetrokken he.
Met die std uitlaat krijg je nauwelijks terugslag en zal het voor geen meter lopen.
Dik uitlaatje maken of kopen, erop zetten en het zal een stuk harder lopen als met de std uitlaat.
Maar wat heeft de blata krukas + vliegwiel gekost?
- minipower
- Beheerder
- Berichten: 2679
- Lid geworden op: wo 15 okt 2008, 16:59
- Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
- Locatie: Amersfoort
v-power helpt zeker wel het octaan gehalte ofzo is hoger.
en ik ga van mn oude chineesje echt geen dyno test laten doen heb ik liever een nieuwe uitslag van mn b1.
en krukas vliegwiel en ontsteking heeft me geloof ik rond de 125 euro gekost en ik heb een technigas uitlaatje hangen en echte dellortho met twin air dus al die dingen zit wel goed
en ik ga van mn oude chineesje echt geen dyno test laten doen heb ik liever een nieuwe uitslag van mn b1.
en krukas vliegwiel en ontsteking heeft me geloof ik rond de 125 euro gekost en ik heb een technigas uitlaatje hangen en echte dellortho met twin air dus al die dingen zit wel goed
Keep the forum alive
- Minibike_J
- forum gebruiker
- Berichten: 1410
- Lid geworden op: vr 29 feb 2008, 13:11
- Locatie: Soesterberg
- Contacteer: