ik heb nu een minibike gewonen en ik wil hem sneller laten op maar hoeveel milimeter cilinder zit er op een standaart chinees blok
er zit toch een 12 mm cabarteur der op
TheRamon schreef:Bigbore zal het beste zijn.
Heeft een extra spoelpoort.
Of zoals ze het bij *geen sponsor* zeggen
"Met een dikke boosterpoort!"
Maarja Ik zou dan bigbore met extraspoelpoort nemen en hogerdrukkop.
Voor meer compressie dus meer koppel.
Maar als je hem sneller wilt laten lopen heeft alleen een bigbore weinig zin, als ik jou was zou ik eerst 14mm carb op zetten (met racemembraam en rocketkey enzo) en daarna de technigas uitlaat. Daar haal je namelijk het meeste vermogen uit.
Jah da's logisch.
Dan stem je het op elkaar af.
Wat heb je aan een extra spoelpoort als het mengsel niet groter is?
Ja natuurlijk wel beter maar niet super.
En die Technigas zorgt voor een dikke terugslag zodat hij het de cilinder in trekt
Maarja is ook gelijk een stuk duurder met die 2 erbij!
'T is maar wat je zelf wilt.
Nogmaals wat praten jullie? Ik lees alleen maar onzin praat. Andere bougie? alleen uitlaat? mensen helpen is goed maar ik wil alleen duidelijk de zaken behandeld hebben op het forum! Andwoorden onderbouwen met de juiste theorie anders hebben we er niks aan.
Aan de topic starter. Lees eerst alles goed door op het forum en internet. Hoe de 2t motor werkt e.d.
Succes,
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]