graag slotje er op

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
minidirt
forum gebruiker
Berichten: 49
Lid geworden op: di 08 dec 2009, 19:07
Locatie: purmerend

graag slotje er op

Bericht door minidirt »

hallo jongens ik wil een minicrosser opvoer set kopen en ik wil mijn vliegwiel verlichten.

hier de link van de opvoerset. het moet wel passen op de crosser want ik heb mijn motorblok ook net nieuw bij nemeco gekocht.

http://*geen sponsor*/winkel ... 7a94932a3f


hoe breek je die vinnen van de onsteking af met wat.

alvast bedankt
Laatst gewijzigd door minidirt op do 14 jan 2010, 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
minisloot
forum gebruiker
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 15 nov 2009, 12:08
Locatie: varsseveld

Bericht door minisloot »

ik zou het vliegwiel niet verlichten heeft helemaal geen nut bij zoon blokje en hij koelt ook minder :wink:
*dragminibike
*lucky7 minibike
*minicrossen met zijspan
*cannondale quad met ktm 250 blok
Gebruikersavatar
bram_015
forum gebruiker
Berichten: 1244
Lid geworden op: zo 10 jan 2010, 11:52
Locatie: Vlaams Brabant (België) Coolste jongen: RICHARD!!!

Bericht door bram_015 »

minisloot schreef:ik zou het vliegwiel niet verlichten heeft helemaal geen nut bij zoon blokje en hij koelt ook minder :wink:
jep :wink: voor hetgeen je wint van vermogen of zo,is het echt de moeite niet om je tijd er in te steken,vind ik... :P en zoals eerder gezegd,het koelt minder,en hoe meer schoepen je afbreekt,hoe meer vermogen/maar ook hoe minder koeling :wink:

als je dan toch iets aan je vliegwiel wil doen,kan je een race vliegwiel kopen bij minibikestunter voor 18 euro denk ik... of dat vliegwiel helpt,weet ik niet

groeten :wink:
Hardstyle is Lifestyle!
Gebruikersavatar
pasini-ernie
forum gebruiker
Berichten: 2323
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 16:35
Locatie: Den Haag-Scheveningen-070-
Contacteer:

Bericht door pasini-ernie »

bram_015 schreef:
minisloot schreef:ik zou het vliegwiel niet verlichten heeft helemaal geen nut bij zoon blokje en hij koelt ook minder :wink:
jep :wink: voor hetgeen je wint van vermogen of zo,is het echt de moeite niet om je tijd er in te steken,vind ik... :P en zoals eerder gezegd,het koelt minder,en hoe meer schoepen je afbreekt,hoe meer vermogen/maar ook hoe minder koeling :wink:

als je dan toch iets aan je vliegwiel wil doen,kan je een race vliegwiel kopen bij minibikestunter voor 18 euro denk ik... of dat vliegwiel helpt,weet ik niet

groeten :wink:
race vliegwiel is verlicht vliegwiel. :lol:
Pasini MPR 4takt.
Ducati Corse.
Afbeelding
Gebruikersavatar
bram_015
forum gebruiker
Berichten: 1244
Lid geworden op: zo 10 jan 2010, 11:52
Locatie: Vlaams Brabant (België) Coolste jongen: RICHARD!!!

Bericht door bram_015 »

pasini-ernie schreef:
bram_015 schreef:
minisloot schreef:ik zou het vliegwiel niet verlichten heeft helemaal geen nut bij zoon blokje en hij koelt ook minder :wink:
jep :wink: voor hetgeen je wint van vermogen of zo,is het echt de moeite niet om je tijd er in te steken,vind ik... :P en zoals eerder gezegd,het koelt minder,en hoe meer schoepen je afbreekt,hoe meer vermogen/maar ook hoe minder koeling :wink:

als je dan toch iets aan je vliegwiel wil doen,kan je een race vliegwiel kopen bij minibikestunter voor 18 euro denk ik... of dat vliegwiel helpt,weet ik niet

groeten :wink:
race vliegwiel is verlicht vliegwiel. :lol:
waarom heb je dan ook een race verlicht vliegwiel??

en dat vliegwiel heeft minder schoepen,maar heeft geen nadelig effect op de koeling...dat zeggen zei toch :o

groeten :wink:
Hardstyle is Lifestyle!
Richard
forum gebruiker
Berichten: 895
Lid geworden op: do 21 feb 2008, 18:22
Contacteer:

Bericht door Richard »

Zodat mensen denken dat je daar sneller van gaat en harder optrekt, maar hun verkopen het juist daarom want het is bijna pure winst voor hun. Je zal er niets door winnen, en aleen maar onnodig geld kwijt raken.
[b]Hey, meisje! Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin! :)[/b]
Plaats reactie