39cc of 49cc
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
39cc of 49cc
Ik rijd met een 39 cc en wil er een 49 cc van maken,zou dit beter zijn?
Maar wat is een big bore kit dan?
Is dat een 49 cc uitgeboord naar meer cc? dank je
Maar wat is een big bore kit dan?
Is dat een 49 cc uitgeboord naar meer cc? dank je
- bram_015
- forum gebruiker
- Berichten: 1244
- Lid geworden op: zo 10 jan 2010, 11:52
- Locatie: Vlaams Brabant (België) Coolste jongen: RICHARD!!!
Re: 39cc of 49cc
het verschil zit hem daar,dat er een extra spoelpoort voorzien is en een hogedruk kop. maar wel gewoon 49 cc.
Hardstyle is Lifestyle!
- Subito
- Moderator
- Berichten: 2403
- Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 09:46
- Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer - Locatie: Almere
Re: 39cc of 49cc
Als hij indd 39cc rijd dan krijg je een heel ander soort cilinder or als je er 49cc van maakt.bram_015 schreef:het verschil zit hem daar,dat er een extra spoelpoort voorzien is en een hogedruk kop. maar wel gewoon 49 cc.
neem aan dat je nu ook gewoon 49cc rijd? (china luchtgekoeld)
In dat geval heeft een bigbore kit vrij weinig nut en is het weggegooid geld.
M.v.g. Sven
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen
Re: 39cc of 49cc
Subito schreef:Als hij indd 39cc rijd dan krijg je een heel ander soort cilinder or als je er 49cc van maakt.bram_015 schreef:het verschil zit hem daar,dat er een extra spoelpoort voorzien is en een hogedruk kop. maar wel gewoon 49 cc.
neem aan dat je nu ook gewoon 49cc rijd? (china luchtgekoeld)
In dat geval heeft een bigbore kit vrij weinig nut en is het weggegooid geld.
M.v.g. Sven
Nee ik rijdt nu 39 cc watergekoeld blata b1,zou een 49cc beter zijn dan of niet
Re: 39cc of 49cc
Hey volgens mij begrijpen wij deze vriend verkeerd,Joey schreef:Zeker niet B1 is veeeel beter dan die 49cc minibikes.
Gr
Hij heeft een b1 replica 39cc maar hij wil hem waarschijnlijk een kit van 49cc opzetten op zijn waterkoeler.
Dus wilt hij hem opvoeren
Of zie ik het verkeerd
Emre
Re: 39cc of 49cc
Ja inderdaad Emre dat is mijn bedoelingzibika schreef:Hey volgens mij begrijpen wij deze vriend verkeerd,Joey schreef:Zeker niet B1 is veeeel beter dan die 49cc minibikes.
Gr
Hij heeft een b1 replica 39cc maar hij wil hem waarschijnlijk een kit van 49cc opzetten op zijn waterkoeler.
Dus wilt hij hem opvoeren
Of zie ik het verkeerd
Emre
Re: 39cc of 49cc
Ja inderdaad Emre dat is mijn bedoeling[/quotejack69 schreef:zibika schreef:Hey volgens mij begrijpen wij deze vriend verkeerd,Joey schreef:Zeker niet B1 is veeeel beter dan die 49cc minibikes.
Gr
Hij heeft een b1 replica 39cc maar hij wil hem waarschijnlijk een kit van 49cc opzetten op zijn waterkoeler.
Dus wilt hij hem opvoeren
Of zie ik het verkeerd
Emre
Hey oke dat dacht ik al
Dan is het zeker weten een aanrader om het er op te zetten.
Maar weet je als ik jou was zou ik er een 2e hans orginele blata kit cilinder opzetten.
Veeeeel meer vermogen.
En natuurlijk een grotere carberateur
Groetjes emre]
- minipower
- Beheerder
- Berichten: 2679
- Lid geworden op: wo 15 okt 2008, 16:59
- Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
- Locatie: Amersfoort
Re: 39cc of 49cc
Die bigbore setjes naar 49cc zijn echt een ramp... Niet aan beginnen.
Keep the forum alive
Re: 39cc of 49cc
En als ik de cilinder vervang van 39 cc naar 49 cc zou dan een dellorto 17,5 mm goed zijnminipower schreef:Die bigbire setjes naar 49cc zijn echt een ramp... Niet aan beginnen.
- Subito
- Moderator
- Berichten: 2403
- Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 09:46
- Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer - Locatie: Almere
Re: 39cc of 49cc
+1minipower schreef:Die bigbore setjes naar 49cc zijn echt een ramp... Niet aan beginnen.
De 50cc kits van de chinese variant is niks waard.
Je moet dan dusdanig veel gaan verbouwen aan je bike dat het niet meer leuk is.
Kan je er inderdaad beter een Originele Blata (kit) cilinder op zetten.
Of als je het aandurft een 50cc BZM cilinder.
Hou er wel rekening mee dat als je hem uberhaupt gaat ombouwen naar 50cc je dan ook andere krukas en alles nodig hebt.
En nee 17,5mm is dan niet genoeg.
M.v.g. Sven
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen
Re: 39cc of 49cc
Een 17,5mm is voor een 39 cc dan, en een 20,5mm is goed voor een 49 cc begrijp ik het zo?Subito schreef:+1minipower schreef:Die bigbore setjes naar 49cc zijn echt een ramp... Niet aan beginnen.
De 50cc kits van de chinese variant is niks waard.
Je moet dan dusdanig veel gaan verbouwen aan je bike dat het niet meer leuk is.
Kan je er inderdaad beter een Originele Blata (kit) cilinder op zetten.
Of als je het aandurft een 50cc BZM cilinder.
Hou er wel rekening mee dat als je hem uberhaupt gaat ombouwen naar 50cc je dan ook andere krukas en alles nodig hebt.
En nee 17,5mm is dan niet genoeg.
M.v.g. Sven
En butterfly carburator is die beter dan een gewone? dank je
- Icelitz
- forum gebruiker
- Berichten: 947
- Lid geworden op: ma 24 aug 2009, 22:35
- Locatie: Arnhem Minibike: Sendai Tai chi
Re: 39cc of 49cc
hij bedoeld niet die standaard 49cc china dingetjes, ik heb gezien dat je voor replica's ook 50cc immi kits hebt (waterkoeling)
http://www.minibikestunter.nl/detail.aspx?id=1459
Als het reclame is neit zeuren ik wil gewoon wat laten zien
http://www.minibikestunter.nl/detail.aspx?id=1459
Als het reclame is neit zeuren ik wil gewoon wat laten zien
Performance is our mission
Re: 39cc of 49cc
Ja dat bedoel ik nou,maar dan moet ik een andere krukas enz?Icelitz schreef:hij bedoeld niet die standaard 49cc china dingetjes, ik heb gezien dat je voor replica's ook 50cc immi kits hebt (waterkoeling)
http://www.minibikestunter.nl/detail.aspx?id=1459
Als het reclame is neit zeuren ik wil gewoon wat laten zien
- Subito
- Moderator
- Berichten: 2403
- Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 09:46
- Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer - Locatie: Almere
Re: 39cc of 49cc
correct en tevens juist.
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen