Minibike start probleem

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
MikeBike
nieuwe gebruiker
Berichten: 12
Lid geworden op: do 02 jun 2011, 12:51

Minibike start probleem

Bericht door MikeBike »

Hallo mensen,
Ik heb vorige week een minicrosser gekocht (2e hands) en hij werkte niet, ik had er een nieuwe bobine ondergemaakt en toen liep hij wel. Toen ging ik met mijn vriend rijden en toen gaf ik vol gas en toen leek het net alsof hij wou verzuipen of stilvallen. Toen viel hij 10 minuten later uit en ik kreeg hem niet meer gestart. :evil:
Nu zit ik al 2 dagen te proberen om hem lopend te krijgen maar het lukt niet. Ik heb het al geprobeerd om benzine in het bougiegat te stoppen en de carburateur schoongemaakt, maar alsnog start hij niet. #-o Ik hoor wel als ik benzine in het bougiegat doe en dan aan de trekstarter trek een licht geluidje alsof hij wil starten maar hij doet het toch niet. Hij vonkt niet als ik hem tegen de cillinder houd (ik heb het met 2 bougies geprobeerd) en er zit ook een nieuwe bobine op (maar 3 á 4 uur gebruikt door mij). Ik ben echt hopeloos en ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem. [-o<
Afbeelding
Gebruikersavatar
minipower
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2679
Lid geworden op: wo 15 okt 2008, 16:59
Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
Locatie: Amersfoort

Re: Minibike start probleem

Bericht door minipower »

haal het kabeltje vd uitknop / kill switch eens vd bobine af en kijk of de boegie dan vonkt.

Als hij niet vonkt is de boegie/bobine kapot, vonkt hij wel dan blijft het uitknopje hangen of maakt deze ergens sluiting tegen het frame.

Niels
Keep the forum alive =D>
Plaats reactie