Help! Killswitch aan of uit?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
quichot
nieuwe gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 06 feb 2013, 19:13
Minibike:: Mini Dirtbike

Help! Killswitch aan of uit?

Bericht door quichot »

Hey all!

Ik ben nieuw in de zogenaamde "Minibike wereld" en heb een minibike gekocht.
Ding startte niet, en dat kwam omdat de bougie niet meer vonkte.
Affijn, ik nieuwe bougie besteld en die zou binnen een dag denk ik binnen zijn.

Waar ik nu dus mee zit, hoe weet ik of die killswitch aan of uit staat? Anders sta ik dalijk aan dat ding te trekken terwijl die killswitch gewoon aanstaat. Moet die grote, of die kleine knop ingedrukt zijn?

Ook vond ik net uit dat er een luchtfilter ontbrak.. zou dat ervoor kunnen zorgen dat dat ding niet start? Misschien toch maar een nieuw blok eronder.

Groeten, Bart

*Edit*
Weet iemand uberhaupt wat voor ding, of merk dit is?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Timotje231
forum gebruiker
Berichten: 1351
Lid geworden op: za 26 mei 2012, 19:49
Minibike:: Chinese miniscooter 2x, Zelfbouw 70cc Puch Minibike, Polini 911 rep, Go-ped sport rep
Locatie: Alkmaar

Re: Help! Killswitch aan of uit?

Bericht door Timotje231 »

Is chinese mini crosser, iets beter kwa frame dan de andere chinese mini crosser, maar ik zou echt geen nieuw blok kopen, dan mag je weer na 2 dagen rijden nieuwe dingen kopen :P

De grote knop onder is uit, en als je hem aan het aantrekken ben, moet ie op de bovenste staan, dus de kleine

Als je geen luchtfilter heb, moet ie het nog wel doen, alleen is niet heel goed voor je blok, omdat er dan zand ect in kan komen.

Gr Timo
quichot
nieuwe gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 06 feb 2013, 19:13
Minibike:: Mini Dirtbike

Re: Help! Killswitch aan of uit?

Bericht door quichot »

Timotje231 schreef:Is chinese mini crosser, iets beter kwa frame dan de andere chinese mini crosser, maar ik zou echt geen nieuw blok kopen, dan mag je weer na 2 dagen rijden nieuwe dingen kopen :P

De grote knop onder is uit, en als je hem aan het aantrekken ben, moet ie op de bovenste staan, dus de kleine

Als je geen luchtfilter heb, moet ie het nog wel doen, alleen is niet heel goed voor je blok, omdat er dan zand ect in kan komen.

Gr Timo
Haha, thanks :) Maar de bovenste knop is de grootste knop. Dus moet ie nu op de grootste knop staan als ik m aan wil zetten? Gr
Gebruikersavatar
Timotje231
forum gebruiker
Berichten: 1351
Lid geworden op: za 26 mei 2012, 19:49
Minibike:: Chinese miniscooter 2x, Zelfbouw 70cc Puch Minibike, Polini 911 rep, Go-ped sport rep
Locatie: Alkmaar

Re: Help! Killswitch aan of uit?

Bericht door Timotje231 »

Kan je er misschien een foto van maken?
Omdat bij mij is het de grote omlaag, en kleine omhoog, maar volgensmij is de grote gewoon uit, en de klein als je hem aan wil.

Gr Timo
Plaats reactie