Onderdelen ander merk op een Sendai tai chi

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Dymi
nieuwe gebruiker
Berichten: 14
Lid geworden op: za 11 mei 2013, 14:50
Minibike:: Chinese crosser

Onderdelen ander merk op een Sendai tai chi

Bericht door Dymi »

Hallo,

Morgen krijg ik als het goed is een sendai tai chi voor mijn zoontje. Ligt nog uit elkaar en blok moet nog gesplitst worden maar kan ik gelijk de waterkanalen aanpassen. Er zitten een heleboel onderdelen bij maar ik zal vast wel iets nodig zijn dus van welk ander merk passen de onderdelen ook op een Sendai tai chi watergekoeld?

En koppeling kan ik beter gelijk vervangen door een nieuwe als ik dit zo lees hier of niet? Van welk merk past deze hier op?

Nog andere dingen waar ik op moeten letten wanneer ik toch de boel los heb? Ik heb dat topic van Hank al doorgelezen alleen doen helaas niet alle foto's het.
Dymi
nieuwe gebruiker
Berichten: 14
Lid geworden op: za 11 mei 2013, 14:50
Minibike:: Chinese crosser

Re: Onderdelen ander merk op een Sendai tai chi

Bericht door Dymi »

DSF past er iig op, de koppeling is daar al van. Blijkt dat er verder nergens op bespaard is. Carter is ook al aangepast zag ik door de inlaat. Uitlaat is van ziocchi en carb is een 17.5mm.

Vanavond blokje even splitsen en kijken waarom hij lekt tussen de carterdelen. Wat ik zo van de buitenkant kon zien is op 1 plek en stukje dubbele papieren pakking ertussen waardoor het niet helemaal lekker sluit.

De vorige eigenaar heeft nooit koelings problemen gehad maar toch voor de zekerheid even naar de kanalen kijken.
Plaats reactie