replica bike kopen

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

gianni2takt
forum gebruiker
Berichten: 104
Lid geworden op: zo 03 aug 2014, 00:23
Minibike:: geen

Re: replica bike kopen

Bericht door gianni2takt »

op kapaza heb ik contakt gehad (staat nog te koop..) witte polini luchtgekoeld voor 350, 300 met polini waterkoeling, nieuwe radiator en pomp maar wel zelf in mekaar steken.. heb mijn pasini ook 300 betaald met polini watergekoeld 6.2pk.. ziet niet mooi uit maar loopt goed enz.. als je beetje zoekt vind je het wel.. maar kijk, als je echt een replica wilt dan is die wat op marktplaats voor 250 staat (hierboven al genoemd) niet slecht! maar het blijft een replica
gianni2takt
forum gebruiker
Berichten: 104
Lid geworden op: zo 03 aug 2014, 00:23
Minibike:: geen

Re: replica bike kopen

Bericht door gianni2takt »

er staat op marktplaats keus genoeg, veel b1 replica's.. maar ook mooie ducati blata luchtgekoeld voor 175..
Gebruikersavatar
Timotje231
forum gebruiker
Berichten: 1351
Lid geworden op: za 26 mei 2012, 19:49
Minibike:: Chinese miniscooter 2x, Zelfbouw 70cc Puch Minibike, Polini 911 rep, Go-ped sport rep
Locatie: Alkmaar

Re: replica bike kopen

Bericht door Timotje231 »

Lg van het forum heeft nog een polini dreambike die hij toendertijd aan mij wou verkopen voor 300,- maar ik weet niet of dat nogsteeds geldt.

Gr Timo
tim minibike
forum gebruiker
Berichten: 207
Lid geworden op: vr 08 mar 2013, 16:33
Locatie: maarssen

Re: replica bike kopen

Bericht door tim minibike »

Nou ik dacht toch aan een replica omdat onderdelen enzo zijn goedkoop en ik ga er af en toe kartbanen mee rijde. Maar wat raden jullie aan? Luchtkoeling of waterkoeling op blata rep?
X1 Midibike, 110cc occ mini chopper 8)
gianni2takt
forum gebruiker
Berichten: 104
Lid geworden op: zo 03 aug 2014, 00:23
Minibike:: geen

Re: replica bike kopen

Bericht door gianni2takt »

nja moet je zelf kiezen.., waterkoeling moet bij een b1 zowizo verbeterd worden als het nog standaard is.. en luchtkoeling b1 geen ervaring mee.. en je zegt onderdelen goedkoper.. als de replica onderdelen stuk gaan moet je om goed te zijn juist veranderen naar fabrieksonderdelen..! ik blijf erbij, met budget van 250euro, even zoeken naar goede fabrieks of een replica waar al alles verbeterd is maar dan heb je nog steeds een replica.., ben ni de enige die er zo over denkt, maar de enige die erop reageerd :D
Gebruikersavatar
Timotje231
forum gebruiker
Berichten: 1351
Lid geworden op: za 26 mei 2012, 19:49
Minibike:: Chinese miniscooter 2x, Zelfbouw 70cc Puch Minibike, Polini 911 rep, Go-ped sport rep
Locatie: Alkmaar

Re: replica bike kopen

Bericht door Timotje231 »

Ik heb zelf 2x een watergekoelde gehad, en daar is niets mis mee, watergekoeld is over het algemeen vaak beter dan de luchtgekoelde.
gianni2takt
forum gebruiker
Berichten: 104
Lid geworden op: zo 03 aug 2014, 00:23
Minibike:: geen

Re: replica bike kopen

Bericht door gianni2takt »

ik heb er ook 1gehad.. koppeling meteen erdoor, overkoken, drijfstanglager (bovenste in zuiger) kapot met gevolgen vandien..enz.. koppeling vervangen door fabrieks, blokje open kompleet revisie alle lagers, keerringen, dichtingen zuiger enz fabrieks. replica cilinder koelkanalen groter gemaakt, echte dellorto 18mm enz.. liep daarna wel goed maar ben toch overgegaan naar fabrieks
Plaats reactie