Carburateur chinees blijft lekken.

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
MinibikePeter
nieuwe gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 08 feb 2015, 17:03
Minibike:: Chinese zooi.

Carburateur chinees blijft lekken.

Bericht door MinibikePeter »

Hallo,

Ik heb al een tijdje een probleem met mijn chineesje.
Als ik een tijdje heb gereden komt er een straal benzine uit de overflow, als ik dan de bezinekraan dicht draai stopt het lekken niet :? .
Ik heb al verschillende keren de flow gecontroleerd of er een lek in zat, het vorkje naar beneden gebogen, het ventiel schoongemaakt en de benzinekraan schoongemaakt.
Niks heeft geholpen. #-o
Ik heb gehoord dat er carburateurs van betere kwaliteit zijn bijvoorbeeld een dellorto.
Ook had ik op brinkmotoren.nl een losse benzine kraan gezien.
Hebben jullie suggesties hoe ik dit probleem kan oplossen of wat ik het beste kan kopen?
Al vast bedankt,

MinibikePeter
Gebruikersavatar
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Berichten: 7532
Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
Locatie: beekbergen
Contacteer:

Re: Carburateur chinees blijft lekken.

Bericht door Lg tweewielers »

Die carbs kunnen een ramp zijn idd.

Het vorkje buigen komt wel heeeeel erg nauw! Verder moet je even kijken of het vlottertje zelf niet lek is EN en benzine kraan moet het wel doen natuurlijk bij deze carbs. je kan de kraan er volgens mij uithalen en bekijken of er iets mee is.

Mocht je er moe van worden dan kan je idd een Dellorto set halen voor je bike en evt een inleiding benzine kraan !

Gr,
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
MinibikePeter
nieuwe gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 08 feb 2015, 17:03
Minibike:: Chinese zooi.

Re: Carburateur chinees blijft lekken.

Bericht door MinibikePeter »

Lg tweewielers schreef:Die carbs kunnen een ramp zijn idd.

Het vorkje buigen komt wel heeeeel erg nauw! Verder moet je even kijken of het vlottertje zelf niet lek is EN en benzine kraan moet het wel doen natuurlijk bij deze carbs. je kan de kraan er volgens mij uithalen en bekijken of er iets mee is.

Mocht je er moe van worden dan kan je idd een Dellorto set halen voor je bike en evt een inleiding benzine kraan !

Gr,
Joow thanks voor je reactie!

Benzine kraantje heb ik vlak voor de winter nog vervangen, ook heb ik hem al een paar keer schoongemaakt.
Ik denk dat ik een los kraantje tussen het filter en de carburateur zet, Ik moet namelijk ook nog een uitlaat, als ik daar dan ook nog een dellorto carb bij moet halen tikt het wel aardig aan!

gr, Peter
Gebruikersavatar
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Berichten: 7532
Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
Locatie: beekbergen
Contacteer:

Re: Carburateur chinees blijft lekken.

Bericht door Lg tweewielers »

Je moet echt goed kijken dat het vlottertje op het max niveau het goed doet. Echte waarde hiervoor weet ik niet maar ik heb er wel is 1 vele malen ervoor uit mekaar gehaald.

Losse kraan kan altijd idd.

Gr,
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Plaats reactie