Rocket key

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

Is die rocket key ook mogelijk bij een Lucky 7?
het schijnt dat ik geen Sendai Aikido heb, maar een Lucky 7! (wist niet dat er verschil in zat)
Gast

Bericht door Gast »

Ja, het motorblokje zal (bijna) hetzelfde zijn dus kan je gewoon de rocketkey erop zetten.
Gast

Bericht door Gast »

Die motorblokken zijn gewoon allemaal het zelfde, dus dat maakt niks uit het past gewoon, en is goed voor een iets feller lopend motortje.
Maar letop hij zal ook meer warmte produceren door de vervroegde ontsteking, qua optrekken en snelheidswinst is hij z'n prijs precies waard,
of terwijl echt tunen kost wel iets meer :lol:
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

Neluhz schreef:wat is een rocket key? is dat een ontsteking?
edit: ik zie het al..ontsteking..
nee hoor geen onststeking :D Het is een spietje, dat zecht hij toch, maar dat ding kun je er als het goed is gewoon goed uithale of niet dan?
Jah zo is het.
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb er nog 2 staan, zal bij die eens proberen of het wil! :evil:
Gast

Bericht door Gast »

Heeft er nou al iemand mee gereden?
Gast

Bericht door Gast »

blurky schreef:Heeft er nou al iemand mee gereden?
ja dat vraag ik me ook af , ik zie maar geen comentaar..
ik heb de rocket key besteld. maar ik wil wel eens weten of dit ook echt wat uitmaakt..
Gast

Bericht door Gast »

tigratje schreef:
blurky schreef:Heeft er nou al iemand mee gereden?
ja dat vraag ik me ook af , ik zie maar geen comentaar..
ik heb de rocket key besteld. maar ik wil wel eens weten of dit ook echt wat uitmaakt..

Ben even zo vrij geweest om evens iets te quoten van Carlos Keutel uit een andere topic! zie onderstaand bericht! :shock:

De rocket key heb ik laatst toch bij jullie besteld? Nouw het maakt gigantisch veel meer verschil als ik had verw8, Het scheeld veel in de trekkracht, Ik moest zelfs het stationair opnieuw afstellen zo goed liepie. Als je ontsteking niet genoeg voor ontsteking heeft, Scheeld dat gigantisch veel als je die gewoon een goede ontsteking geeft.
Gast

Bericht door Gast »

Nou ik heb er ook maar 1 besteld, maar ik heb ze eerst ff een mail gestuurd oftie niet gewoon in een envelop verstuurd kon orden, want 5.50 verzendkosten voor zo'n klein ding is natuurlijk absurd :? .

Mail teruggehad en als ik 39 cent ipv 5.50 extra storte sturen ze et in een enveloppie \:D/
Gesloten