ketting :S

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

ketting :S

Bericht door Gast »

Ik was laatst aan het rijden en toen brak ineens mijn ketting weet iemand misschien een goede ketting die ik erop kan doen? die van een fiets ofsow?

groet
Gast

Bericht door Gast »

Er zijn voor minibikes verschillende maten, je hebt hele dunne en dikkere. De tandwielen van die 2 kettingen zijn ook verschillend, dus als je een dikkere ketting wil heb je ook een andere tandwielen nodig.
Gast

Bericht door Gast »

Zijn er trouwens ook goude kettings die zijn hard die zie ik soms bij foto's op martplaats :?:
Gast

Bericht door Gast »

een gouden ketting is niet egt beter hoor heb hem op me crosser ook en is gewoon hetzelfde alleen mooier.
maar moet ik nou persee een ketting die voor een minibike gemaakt is erop zetten of zijn er ook nog andere die erop lijken of hetzelfde zijn???
Neluhz

Bericht door Neluhz »

gewoon een ketting die erop past voor een brommer...tandwiel meenemen en laten zien..kunnen ze je vast helpen.
anders neem je je minibike mee naar een brommerhandel en laat je hem erop leggen...

als je een beetje handig bent kun je het ook zelf...
Gebruikersavatar
hiuy
forum gebruiker
Berichten: 493
Lid geworden op: za 09 apr 2005, 21:13
Locatie: antwerpen-zwijndrecht

Bericht door hiuy »

:lol: beter ineens en italiaanse op late legge heb ik ook late doen op met v-racer,kost wat mer dan heb je ook wat :wink: .
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Ketting van een polini minibike gewoon.
Kan je zo halen bij hopmotorsport!
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gesloten