BEGINNELING

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

BEGINNELING

Bericht door Gast »

Beste mensen,

Ik heb een tijdje geleden een minibike gekocht. Hij is nog helemaal standaard en ik wilde hem graag gaan opvoeren.
Wat kan ik allemaal het beste kopen om mee te beginnen (zat aan alles te denken behalve een nieuwe cilinder)? Zat te denken aan carburateur, overbrening veertjes koppeling enz.
Weten jullie wat en waar ik dit het beste kan kopen of online bestellen?
Het is nu namelijk zo dat ie op z'n top erg inhoud en ik denk dat ie niet harder dan 40 km/u rijd en bovendien lekt hij nog eens een klein beetje benzine.

Alvast bedankt voor jullie hulp.
Groetjes, Dennis
schillie

Bericht door schillie »

nog 1 die het forum niet leest en het ook verkeerd post!!!!!!!

maar kijk hier maar www.v-com.nl
Gast

Bericht door Gast »

waar moet ik dan poosten trouwens, ben net nieuw. Vroeg me gewoon wat af. Kan wel normaal reageren
schillie

Bericht door schillie »

:-k
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

op www.v-com.nl kun je veel spullen kopen...

Carburateur en uitlaat is tog wel 1 van de belangrijksten..

Cilinder kan later nog.. scheelt tog nog wat power !..

Het lekken kn komen door een niet goed sluitende benzineslang ?..

Pakking van je vlotterkamer lek ? (carburateur)

Alles even goed nakijken en zorgen dat het goed vastzit...

Welkom hier :wink:

Succes !
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gast

Bericht door Gast »

Tnx
schroefje

Re: BEGINNELING

Bericht door schroefje »

dennis_meijerink schreef:Beste mensen,

Ik heb een tijdje geleden een minibike gekocht. Hij is nog helemaal standaard en ik wilde hem graag gaan opvoeren.
Wat kan ik allemaal het beste kopen om mee te beginnen (zat aan alles te denken behalve een nieuwe cilinder)? Zat te denken aan carburateur, overbrening veertjes koppeling enz.
Weten jullie wat en waar ik dit het beste kan kopen of online bestellen?
Het is nu namelijk zo dat ie op z'n top erg inhoud en ik denk dat ie niet harder dan 40 km/u rijd en bovendien lekt hij nog eens een klein beetje benzine.

Alvast bedankt voor jullie hulp.
Groetjes, Dennis
Ik zou bij het begin beginnen...

-Powerfilter
-Strakkere koppelings veren of een racekoppeling
-Grotere carburateur
-Uitlaat
-Rocketkey
Gast

Bericht door Gast »

Untiej Mini Racing schreef:op www.v-com.nl kun je veel spullen kopen...

Carburateur en uitlaat is tog wel 1 van de belangrijksten..

Cilinder kan later nog.. scheelt tog nog wat power !..

Het lekken kn komen door een niet goed sluitende benzineslang ?..

Pakking van je vlotterkamer lek ? (carburateur)

Alles even goed nakijken en zorgen dat het goed vastzit...

Welkom hier :wink:

Succes !
En zeker de koppeling niet vergeten
Gast

Bericht door Gast »

Als je echt goed wil opvoeren en je hebt genoeg geld zou ik iig eerst een andere (race) koppeling nemen en een andere uitlaat dan zal je bike een stuk beter lopen. Je kan ook een grotere carb. kopen maar als alles standaard is zou ik eerst een snellere uitlaat kopen. Je zegt dat je geen andere cilinder wil kopen dus dan blijft er na een snellere pijp alleen nog maar een carb. over maar dat kan later nog. Je hebt ook de kleine dingetjes zoals powerfilter, race membraam en rocketkey, als je dat allemaal erop zet zal je ook wel iets verschil merken maar niet zoveel als de ''echte'' opvoer onderdelen.
Gast

Bericht door Gast »

Hij houd erg in, zou het kunnen zijn dat er net als bij een scooter ergens een prop in zit (uitlaat, koppeling)?
Gast

Bericht door Gast »

Nee, er zit geen begrenzer in een chinese bike. Dat is ook niet nodig omdat je hem toch niet kan verzekeren en ook niet op de weg mag.
hondaxtreme

Bericht door hondaxtreme »

carb SCHOONMAKEN!!!!!!!!! had ik ook
met mn chinees komt omdat z em in china testen en dan 4 weken later in nedeland aankomt gaat de olie zig scheiden en dat verstopt de boel :D :D :D :D :D :D
Gesloten