Stage 1 ac set

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Stage 1 ac set

Bericht door Gast »

ik wil mijn minibike wat sneller hebben, maar wat kan ik het best doen? ik zie op multibike.nl dat je het kan laten doen voor 250 euro heb je dan het volgende. heb ik hier veel aan of kan ik beter wat anders doen voor dat geld?




Stage 1 ac set


Het Stage 1 ac kit is een uitgebreide tuingkit voor 47 en 49 cc luchtgekoelde minibikes.

De standaard cilinder van 47 en 49cc minibikes is meestal 44cc de big bor kit is 48,7 cc en voorzien van geoptimaliseerde cilinderwand en spoelpoorten.
De Sick tuned is een goede aanvulling op de big bore cilinder door een dikke uitlaatpijp en eindemper en geeft een heerlijk
racegeluid
Voor het optimaal overbrengen van het vermogen hebben wij een racekoppeling in het stage 1 kit opgenomen.

Met deze kit neemt de trekkracht onderin enorm veel toe. De topsnelheid zal ongeveer 10 tot 15 km/h hoger worden afhankelijk van uw gewicht en staat van uw minibike.

Afbeelding
Gast

Bericht door Gast »

Ja, het zal idd wel met trekkracht schelen maar je moet toch ook echt nog je vertanding aanpassen om hem harder te laten lopen.

bigbore is 89,-
uitlaat is 99,95
racekoppeling is 69,95

Totaal is dat 258,90 dus is goedkoper als je alles los besteld. Een racekoppeling is wel erg handig want de standaard moet toch wel een keer vervangen worden. Maar als je hem echt 10-15 km harder wil laten lopen moet je nog meer eraan gaan veranderen, andere vertanding bijv, maar met trekkracht zal je het zeker wel merken.
schroefje

Bericht door schroefje »

Die sick tuned pipe past niet op een aikido!!

En neem dan gewoon die bigbore met boosterpoort als je dan toch bezig bent.En neem ook een 3 klauws koppeling die gaan IMO langer mee.

Ik zelf ben ook bezig met een nieuwe setup zie mijn draadje.
Gebruikersavatar
basjee
forum gebruiker
Berichten: 2818
Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 19:55
Locatie: wageningen
Contacteer:

Bericht door basjee »

als ik jou was zou ik een hoge druk cilinder van v-racer kopen voor 120.
en zelf een uitlaat kopen van een scooter (terugloop) en dan ben je onder de 200 euro klaar.
ik heb zelf een techigas uitlaat omgelast en daar merk je wel veel van +0.5 pk.
nja veel succes..
Grote kerels op een belachelijk klein fietsje
Gesloten