powerfilter

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

powerfilter

Bericht door Gast »

ej
ik heb een chineese minibike en ik wou er graag een powerfilter opzetten
maar het lijkt alsof het niet gaat passen
heeft iemand ervaring mee om standaart luchtfilter op chinabike te vervangen door powerfilter?.
Gast

Bericht door Gast »

Zo eentje zou moeten passen denk ik.

Afbeelding
red devil

Bericht door red devil »

hoi die powerfilter past jah met een adaptor die er bij zit want je diameter isz anders :D
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Agree, die powerfilter kan je er zo opzette met de adapter. Zelf ook gedaan. Start nu ook beter.
Gast

Bericht door Gast »

ik heb op die site gekeken van v-racer
weten jullie of die luchtfilter past het is die inc montage ding.
Gast

Bericht door Gast »

Ja die past, en die andere past ook die ex. montagekit.
Gast

Bericht door Gast »

oke
en halen jullie dan alle kappen eraf en bijv de achterband om er goed bij te komen?
sorry kben beetje newbie want kheb nog nooit eerder iets anders er op gezet :roll:
Gast

Bericht door Gast »

mijn powerfilter op chinees paste ook maar net (kwam tegen het frame aan aan de linkerkant)
Gast

Bericht door Gast »

ja bij mijlijkt dat de afstand tot t achterspatbord veel te klein is..
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

heb zelf ook een powerfilter geplaatst, heb de achterband er niet afgehaald, wel een beetje pielen om dan de schroefjes er goed in te krijgen maar het scheelt weer een hoop geleuter als wanneer je je wiel eraf haald.
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb gehoord dat met zo'n powerfilter de motor te veel lucht krijgt en er een grotere sproeier op moet, heeft iemand ervaring hiermee of klopt dit niet en kun je die er gewoon zonder problemen op zetten...
Neluhz

Bericht door Neluhz »

kan zonder problemen, je kunt er een grotere sproeier in zetten, ga je iets op vooruit, maar hoeft niet.
zonder grotere sproeier helpt een powerfilter niet.
Gesloten