mini chopper

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

mini chopper

Bericht door Gast »

hallo,
ik wil waarschijnlijk een bulldog mini chopper kopen, een chrome, het is een oud model.
no wil ik graag weten of die blokjes van die choppers van goede kwaliteit zijn, en of iemand weet waar ik deze goedkoop kan kopen, rond de 200 euro??
alvast bedankt[/img]
Gast

Re: mini chopper

Bericht door Gast »

bassie schreef:hallo,
ik wil waarschijnlijk een bulldog mini chopper kopen, een chrome, het is een oud model.
no wil ik graag weten of die blokjes van die choppers van goede kwaliteit zijn, en of iemand weet waar ik deze goedkoop kan kopen, rond de 200 euro??
alvast bedankt[/img]
jeetje morgen wil zekkr een ferrari voor de prijs van een peogot 206....

ga geld verdienen...
Gast

Bericht door Gast »

waar slaat dat nou weer op, ik bedoel niet de minibikes 110 cc 4 takt die er nu allemaal zijn, die van 800 euro etc..
het oude chrome model van een of twee jaar oud zie ik al wel voor 295, maar ja als iemand informatie heeft over de kwaliteit van die dingen of er eentje zelf heeft, dat zou fijn zijn.
Gast

Bericht door Gast »

bassie schreef:waar slaat dat nou weer op, ik bedoel niet de minibikes 110 cc 4 takt die er nu allemaal zijn, die van 800 euro etc..
het oude chrome model van een of twee jaar oud zie ik al wel voor 295, maar ja als iemand informatie heeft over de kwaliteit van die dingen of er eentje zelf heeft, dat zou fijn zijn.
in nieuwe model zijn foutjes uit de vorige model verdwenen dus hoe ouder het model hoe slechter...
Gesloten