welke bike:S

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

welke bike:S

Bericht door Gast »

hallo ben hard aan het sparen en zit een beetje overal te kijken voor een leuke mini bike niet voor wedstrijden maar gewoon om voor de plezier mee rond te rijden :D

dus vraag ik me af wat voor bike zal ik dan nemen tussen de 200 en 250 euro ik hoor veel over de lucky 7 zijn er site,s en reacties??


mvg mike[/b]
ganta

Bericht door ganta »

eey
eerst ff zoekfunctie gebruiken de volgende keer... zijn meerdere topics over geweest..
maarjha.. op pocketbike4u.nl staan allemaal lucky 7's
Gast

Bericht door Gast »

jah idd miss voor de volgende keer goeie idee om de zoek functie te gebruiken..... aangezien dit nie je eerste topic is met een vraag dat je ook kan antwoorden via de zoekfuntie
Gast

Bericht door Gast »

alvast als je een goed redelijke goed kope bike wel : lucky 7 moet je dan hebben kijk bijv naar pocketbike4u.nl en naar *geen sponsor*.nl daar bij *geen sponsor* staan 2 van 240 alleen die kan je wel krijgen voor 170 euro omdat het oude model zijn dat zie je aan het frame als je goed kijkt zie dat pocketbike4u.nl een ander frame heeft lucky 7 model dus :D
Gesloten