Ongeluk!

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Ongeluk!

Bericht door Gast »

Ongeluk!

Ik rijden in de Tuin..Ik beetje Wheellien..na tijdje wou ik het niet, gaat m'n minibike achterover..Net dat ik m'n Killswitch niet om had :(. Tank-Zit combi Helemaal gescheurd, en ik gekreukte Ego :P...

Ciao
Gast

Bericht door Gast »

das vervelend ja.
Vriend van mij ook gehad.
Zag er grapig uit maar schade is niet fijn.

Suc6 verder.

Mike. :wink:
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

jammer man ach ja is nie zo duur :lol:
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Re: Ongeluk!

Bericht door Carlos Keutel »

Dirkiej schreef:Ongeluk!

Ik rijden in de Tuin..Ik beetje Wheellien..na tijdje wou ik het niet, gaat m'n minibike achterover..Net dat ik m'n Killswitch niet om had :(. Tank-Zit combi Helemaal gescheurd, en ik gekreukte Ego :P...

Ciao
maak es een foto!
Jah zo is het.
Gast

Bericht door Gast »

Ff maak ik morgen nog wel ff


Beetje Ongeluk met Brommer Op Gras :lol:

Ik gister met Puch van me maat die erg snel op trekt :P Ik beetje Burnen op Gras..Wil ik weg rijden glijdt die Puch weg en lig ik weer op de Grond :lol:

OOiii
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

Dirkiej schreef:Ff maak ik morgen nog wel ff


Beetje Ongeluk met Brommer Op Gras :lol:

Ik gister met Puch van me maat die erg snel op trekt :P Ik beetje Burnen op Gras..Wil ik weg rijden glijdt die Puch weg en lig ik weer op de Grond :lol:

OOiii
ik vandaag met de sendai een glijdertje, was even aan't uitproberen hoe me derde spoelpoort presteerde ;) en ik geef gas en WAAAP daar lig ik:D Hahaha gat in me knie
Jah zo is het.
Gast

Bericht door Gast »

hehe :P tjah fouten leer je van he :lol:
Gast

Bericht door Gast »

een ezel sttot zich niet 2x aan dezefde....
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

RemasteR schreef:een ezel sttot zich niet 2x aan dezefde....
nowp daar heb je gelijk in, maar ik was al een keer eerder gevallen met me zelfbouw 65 polini :lol: :oops:
Jah zo is het.
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Re: Ongeluk!

Bericht door doede46 »

Dirkiej schreef:Ongeluk!

Ik rijden in de Tuin..Ik beetje Wheellien..na tijdje wou ik het niet, gaat m'n minibike achterover..Net dat ik m'n Killswitch niet om had :(. Tank-Zit combi Helemaal gescheurd, en ik gekreukte Ego :P...

Ciao
denk eigenlijk niet dat die killswitch nut had gehad,,k bedoel je valt 8erover,,dan valt de motor wel uit..maar die mini bike vliegt niet opeens weer naar de grond ofzo,die schade had je zowiezo wel gehad denk ik,maar tog balen voor je..

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Re: Ongeluk!

Bericht door Carlos Keutel »

doede46 schreef:
Dirkiej schreef:Ongeluk!

Ik rijden in de Tuin..Ik beetje Wheellien..na tijdje wou ik het niet, gaat m'n minibike achterover..Net dat ik m'n Killswitch niet om had :(. Tank-Zit combi Helemaal gescheurd, en ik gekreukte Ego :P...

Ciao
denk eigenlijk niet dat die killswitch nut had gehad,,k bedoel je valt 8erover,,dan valt de motor wel uit..maar die mini bike vliegt niet opeens weer naar de grond ofzo,die schade had je zowiezo wel gehad denk ik,maar tog balen voor je..

MvG DoeDe
als je te ver gaat en je trekt die kilswitch in je paniek los, dan val je wel degelijk terug in een wheely
Jah zo is het.
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

Carlos Keutel schreef:
Dirkiej schreef:Ff maak ik morgen nog wel ff


Beetje Ongeluk met Brommer Op Gras :lol:

Ik gister met Puch van me maat die erg snel op trekt :P Ik beetje Burnen op Gras..Wil ik weg rijden glijdt die Puch weg en lig ik weer op de Grond :lol:

OOiii
ik vandaag met de sendai een glijdertje, was even aan't uitproberen hoe me derde spoelpoort presteerde ;) en ik geef gas en WAAAP daar lig ik:D Hahaha gat in me knie
een gat in je knie???? :roll: is zeer lastig hoor is eerder een putje ofzow want een gat kun je door heen kijken he. dus dat moet je door je knie kunnen kijken.

mare is best akelig! meschien een kap uit polyester kopen/maken?
dan is het makelijk bij te werken he. :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Carlos Keutel schreef:
Dirkiej schreef:Ff maak ik morgen nog wel ff


Beetje Ongeluk met Brommer Op Gras :lol:

Ik gister met Puch van me maat die erg snel op trekt :P Ik beetje Burnen op Gras..Wil ik weg rijden glijdt die Puch weg en lig ik weer op de Grond :lol:

OOiii
ik vandaag met de sendai een glijdertje, was even aan't uitproberen hoe me derde spoelpoort presteerde ;) en ik geef gas en WAAAP daar lig ik:D Hahaha gat in me knie

nie zo leuk he maja ik ree met 70 door de bocht en ik had me klere ensow nie mee
dusz raad een veel schaafwonde en ook en gat in me knie :evil: :P

maja
Gast

Bericht door Gast »

idd :lol:
fouten leer je van 8)
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

maar boven alles, ze zijn lache om later over na te praten :D hahaha nee idd, gewoon een schaafwond (bleef wel mooi 2 maanden zitten, grr)
Jah zo is het.
Gesloten