Instellen toerenteller

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Instellen toerenteller

Bericht door Gast »

Hey allemaal,

Ik heb vandaag een digitale toerenteller (Stage 6 univeral multimeter) gekocht en gemonteerd. Alleen heb ik problemen om hem in te stellen.
Je moet namelijk kiezen tussen 2T of 4T en hoeveel cilinders er zijn. Dus ik dacht dat het dus 2takt was met 1 cilinder.
Als ik dit instel geeft hij aan dat hij 12.000 toeren draait stationair, al weet ik zeker dat dit niet waar is. Hij geeft 22.000 toeren aan wanneer mijn koppeling aangrijpt???
Weet er iemand van jullie hoe ik dit kan instellen zodat hij juist staat.

Alvast bedankt.

Groetjes Stef
Gast

Bericht door Gast »

raar, het is inderdaad een 2takt met 1 cilinder ...
en zijn er geen andere instellingen?, misschien de kabel ergens niet goed aangesloten of zo?

greetzzz
el_ronno
forum gebruiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 11 mei 2005, 17:24
Locatie: Schermerhorn

Bericht door el_ronno »

Die 2t en 4t staat dat niet voor 2 tands en 4 tands :D :D


:lol: Nee morgen gewoon ff die zaak opbellen waar je hem vandaan hebt komt het helemaal goed.
Wat is dat?
mille
forum gebruiker
Berichten: 335
Lid geworden op: za 28 mei 2005, 11:53
Locatie: goes

Re: Instellen toerenteller

Bericht door mille »

Stefke schreef:Hey allemaal,

Ik heb vandaag een digitale toerenteller (Stage 6 univeral multimeter) gekocht en gemonteerd. Alleen heb ik problemen om hem in te stellen.
Je moet namelijk kiezen tussen 2T of 4T en hoeveel cilinders er zijn. Dus ik dacht dat het dus 2takt was met 1 cilinder.
Als ik dit instel geeft hij aan dat hij 12.000 toeren draait stationair, al weet ik zeker dat dit niet waar is. Hij geeft 22.000 toeren aan wanneer mijn koppeling aangrijpt???
Weet er iemand van jullie hoe ik dit kan instellen zodat hij juist staat.

Alvast bedankt.

Groetjes Stef
eerst kijken of er een ontstoorde bougie inzit dus met een R aanduiding
en ik neem aan dat het er een is met een inductie draad die je rond je bougiekabel moet draaien bij mij was een winding er omheen draaien
al voldoende anders geeft teveel toeren aan

groet leen
Gast

Bericht door Gast »

Allemaal bedankt voor de hulp.
Ik heb de oplossing gevonden.......ik heb hem meegegeven met pocketbike center in Leuven.
Dan ben ik zeker dat ik volgende week eens kan gaan rijden. (hihi)

Ik werd er zot van!! Het is nu al drie weken geleden dat ik nog gereden heb.

Groetjes Stef
Gesloten