sneller laten lopen

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

Nu is het antwoord op de vraag, wat meot k doen om hem harder te laten lopen niet beantwoord? welke uitlaat meot k kopen..wil k hem wat sneller laten lopen.

Heb al een butterfly + race membraam
scheelt nix
Iemand enig idee...anders moet op ROof TochT
Gast

Bericht door Gast »

Een mooi uitlaatje van 90 eurie is goed. echte verschil merkje niet zo 8)
Gast

Bericht door Gast »

NitroMike schreef:Nu is het antwoord op de vraag, wat meot k doen om hem harder te laten lopen niet beantwoord? welke uitlaat meot k kopen..wil k hem wat sneller laten lopen.

Heb al een butterfly + race membraam
scheelt nix
Iemand enig idee...anders moet op ROof TochT
Ik denk dat we toch een big bore eronder moeten gooien. Of gewoon de bike nu zo laten en jij ook aan de tai chi. Alleen een uitlaat eronder heb ik niet zo veel vertrouwen meer in als ik bekijk wat het bij de mijne deed. Misschien dat we maandag in harderwijk mensen spreken met ervaringen met een andere cilinder. Effe afw8en dus... :wink:
Gast

Bericht door Gast »

koop gewoon een big bore kit met boosterpoort.. stel je je cabra een beetje goed af op die cilinder en dan heb je zo ongeveer al het maximale uit je bike gehaald..

en voor de vraag over de sproeier... in een echte dellorto zit sproeier 64 ofzo ik denk dat je met die sproeier wel goed zit.. je moet een beetje gaan proberen.. dan kom je er snel genoeg achter..

groet bezzl
Gesloten