starten

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

mannid

starten

Bericht door mannid »

hoi ik heb een sendai mini bike en hij wil niet goed starten. als ik probeer testarten dan slaat hij elke keer heel even aan en dan slaat hij weer af. wat te doen om dit te verkomen
dennis
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Nummerrrrrrrrrrrr 200, gefeliciteerd je bent de 200ste die hiervoor een nieuw topic maakt. Als dankt daarvoor krijgt u niet 1, niet 2, maar 3, jah mensen 3 links naar die topics.

http://www.minibike-forum.nl/viewtopic. ... ht=starten

http://www.minibike-forum.nl/viewtopic. ... +problemen

http://www.minibike-forum.nl/viewtopic. ... +problemen

Dus wat te doen, kijk eerst na of alles goed doorloopt, dus door eerste je slang van je benzine kraan af te halen, stroomt dat door, haal je je benzine kraan van je carb en kijkt of die goed doorloopt, dan kijk je of het goed doorloop in je vlotterkamer en rotzooi ook wat met de stationair schroef, wil ook nog wel eens wat helpen :wink:
Standaard afstelling is helemaal naar binnen draaien en dan 2,5 slag naar buiten.
mannid

starten

Bericht door mannid »

kan ik niet de gasnaald verzetten ofzo
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Dat veranderd alleen je gastoevoer tijdens het rijden. Om hem stationair draaiend te krijgen moet je met de stationair schroef rotzooien.
Geef anders eens een klein beetje gas bij als je hem aantrekt. Hou wel je been voor je steppie zodat ie niet wegschiet (had een jongen vandaag met mijn fiets). Als hij dan wel start dan moet je even tijdje gas houden en hem dan langzaam los laten, soms blijft hij dan wel lopen.
Gast

Bericht door Gast »

Bekijk ook gelijk je membraam klepjes even..... dat was bij mij het probleem ;)
mannid

starten

Bericht door mannid »

op den duur wil hij wel starten maar niet in 1x
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Loopt je benzine wel goed door? Ik heb nog blaren op m'n handen staan van het aantrekken van het rotding, uiteindelijk bleek het gewoon niet goed door te lopen. En draai wat aan je stationair schroef. Ruikt het naar benzine als je aantrekt en een beetje gas geeft? Dan krijgt ie teveel, dan kun je hem eventjes droogtrekken en dan even later weer proberen. Kan ook zijn dat ie weinig krijgt, dan moet je je stationair schroef wat naar buiten draaien (naar binnen om minder benzine te geven bij het starten).
Probeer wat en vertel ons wat je bevindingen zijn, want met alleen maar zeggen dat ie moeilijk start schieten we niet veel op.
Gast

Re: ...

Bericht door Gast »

heb je hem net ?


zo ja? oplossing is vaak rijden... goed inrijden meer niet, alle chineese rommel start moeilijk in het begin,
euro

Bericht door euro »

waar vind ik die membraamtjes

in de cabarateur
Gast

Bericht door Gast »

jezus kom op hoor srry maat maar hoeveel minibikeshops bestaan hier in nederland? elke shop heeft wel 1 srry hoor maar ff je oogjes gebruiken

Bijv www.v-racer.nl of *geen sponsor* heb je al 2 zelf nog ff kom je heel ver verder suc6 :wink:


excuus me voor het gezeur maar word een beetje ziek van hoor
euro

Bericht door euro »

sorry hoor ik heb de minibike pas gekocht weer er niet alles vanaf
Gast

Bericht door Gast »

ok srry maat :wink: maar er komen hier elke dag bezoekers die rare vragen stellen miss kan je een beetje voorstelle maar je hebt nu al 2 sites toch V-racer is het bekenst eigenlijk :wink:
euro

Bericht door euro »

weet wel hoe die er uit zien maar waar zitten die dan,dat was mijn vraag maar oke
Gast

Bericht door Gast »

achter je cabrateur w8 ik geef je ff een link

http://www.v-racer.nl/shop/enter.html dan nar cabrateurs enzo ff naar onderen scrollen zie je een membraantje

of bedoel je war zitten die winkels of wat ? beetje onduidelijk
euro

Bericht door euro »

waar die zitten op je minibike

hij start zo slecht en als hij begint valt hij weer stil

en dan w8 je een poosje dan doet hij wel weer starten maar valt weer uit
Gesloten