Welke bike is dit?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Welke bike is dit?

Bericht door Gast »

Welk merk bike is dit?
Gaan die chinezen nou snel kapot?
En kan je beter een sendai kopen dan een chinees?


Afbeelding
wevie666

Bericht door wevie666 »

Ten eerste is een sendai een echte chinees.

En verder is er echt genoeg te vinden op dit mooie forum over de chinese minibikes :D


Succes
ganta

Bericht door ganta »

klopt en dit is gewoon een naam/merk loos chineesje
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Asiangear minibike ofzo, tenminste zo ziet het frame eruit. Er zijn wel wat bekende problemen met chinese bikes, maar het overgrote deel heeft weinig tot geen problemen.
Zie ik het trouwens ook goed, zit er neon onder dat geval?
Gast

Re: ...

Bericht door Gast »

lucky 7 man hoewel daar onder is het iets anders naj dan weet ik het niet merkloos bikeje of gewn sendaitje maja
Gast

Bericht door Gast »

tis geen luck 7 gewoon een oude mini
Gast

Bericht door Gast »

denk et
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Asiangear minibike ofzo, tenminste zo ziet het frame eruit. Er zijn wel wat bekende problemen met chinese bikes, maar het overgrote deel heeft weinig tot geen problemen.
Zie ik het trouwens ook goed, zit er neon onder dat geval?

Hahah laat me niet lachen J0h
er zijn echt bijna altijd wel wat Kwaaltjes aan de chinezen het is juist omgekeerd,het overgrote deel heeft Wèl Problemen met een chineesje
een chinees is niet met liefde en passie gemaakt
een chinees is niet g0ed afgwerkt enzo.


Groeten Nicolaas-racing
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Nicolaas-racing schreef:
Asiangear minibike ofzo, tenminste zo ziet het frame eruit. Er zijn wel wat bekende problemen met chinese bikes, maar het overgrote deel heeft weinig tot geen problemen.
Zie ik het trouwens ook goed, zit er neon onder dat geval?

Hahah laat me niet lachen J0h
er zijn echt bijna altijd wel wat Kwaaltjes aan de chinezen het is juist omgekeerd,het overgrote deel heeft Wèl Problemen met een chineesje
een chinees is niet met liefde en passie gemaakt
een chinees is niet g0ed afgwerkt enzo.


Groeten Nicolaas-racing
Wat las ik ook alweer laatst in de krant :? Eh dat er zo'n 20 minibikes per week verkocht worden? En dat is nog maar in een winkel. Nou dat vind ik toch een vrij groot aantal. En zo vreselijk veel mensen melden zich hier niet valt me op, zeker geen twintig per week.
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Maar je hoeft je hier niet alleen aan te melden voor problemen hoor ?


Dit is een forum waar je gewoon lekker Problemen,Vaardigheden,projecten en informatie kan uitwisselen


En ik denk dat zo`n 25 tot 35 Procent een chinees is
Xigh

...

Bericht door Xigh »

:) Oke, maar toch is het wel waar dat veel mensen problemen hebben als ze hier komen.
Gesloten