ketting

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
euro

ketting

Bericht door euro »

hoi ben er weer hoor

het volgende heb een nieuwe ketting gekocht voor de minibike
maar hij is telang is er iemand die weet of daar schakeltjes voor zijn zodat ik die kan inkorten het is volgens mij een polini ketting


die van v-racer is dat polini of niet
Gast

Bericht door Gast »

Je kunt de ketting aanspannen met de kettingspanners. En als hij dan nog te lang is moet je er een paar schakkels tussen weg halen.

Timmhey
euro

Bericht door euro »

volgende keer ff de vraag goed lezen ik vroeg er voor deze ketting schakels tekoop
Jvdw#59

Bericht door Jvdw#59 »

euro schreef:volgende keer ff de vraag goed lezen ik vroeg er voor deze ketting schakels tekoop
Dat klinkt ook niet erg vriendelijk..! Je bovenbuurman probeert je te helpen!

Ik denk dat je met schakels van die tussenstukjes bedoelt met een afneembaar plaatje? Zodat je de ket makkelijk los kan halen..
Maar een ket kort je in met een pons. Hiermee draai je het paaltje uit een schakel, waardoor je een stuk kunt verwijderen of toevoegen. Vervolgens knal je het paaltje er weer in en heb je een langere of kortere ket.
euro

Bericht door euro »

oke sorry dan was echt niet zo bedoelt hoor


maar ik weet wel hoe dat moet allemaal maar bij ons kan je die niet tepakken krijgen dus het was een vraag zijn die er wel
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Je kunt losse schakeltjes kopen, zijn wel vies duur, 5 euro per schakeltje. ik snap het verder niet helemaal waarom je dat nodig hebt om je ketting in te korten, maar goed ze zijn er dus wel. Op www.v-racer.nl zijn ze onder andere te koop.
euro

Bericht door euro »

dat weten ze ook niet bij

http://www.minibikezeeland.nl

die vonden het ook vreemd dat die telang was ben er naar toe geweest met de minibike enze konden er geen verklaring voor geven


inmiddels zelf al een oplossing bedacht en gadaan rollertjes gewoon op een andere manier gezet

(hij was ongeveer 3 schakeltjes telang )
Gesloten