minibike winnen met touwtje trekken!!

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

ach weet je...de een rijd met een chinees op de weg...
de ander is hier op tegen...wat een eindeloze discussie...zolang de mensen die alleen maar chineesjes rijden worden afgespiegeld als idioten die geen goede bike hebben hou je dat toch!!!!

die gaan niet naar een circuit.....:

Je krijgt door reacties van velen een beetje het gevoel dat je wordt uitgelachen..... ook al heb je hard gespaard voor een chineesje. voor velen is 200 euro al een hoop geld he :!: :!:

en het risicio op een boete neemt men zelf......
Gast

Bericht door Gast »

ik vind inderdaad ook dat mensen gauw reageren van 'daar heb je WEER zo'n chineesje'

ik heb zelf 18 weken moeten sparen voor me minibike...en ja er zijn hier ook mensen die zo even 2300 euro neer leggen maar konden ze dat ook toen ze 14 waren?


dus alle blata en polini rijders met een (goeie) baan..denk maar is na zouden jullie je salaris van 18 weken over hebben voor een minibike?

en da je dan vervolgens te horen krijgt dat je troep hebt gekocht wat denk je hoe dat is?
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb ook sinds kort een merkloos chineesje gekocht en ben het helemaal mee eens met mokador. Het is niet echt fijn om telkens maar keer op keer te horen dat je troep hebt gekocht. Die van mij rijdt perfect en een blata of polini zal heus wel beter rijden maar ik heb genoeg met deze minibike. Ik zie het maar als een tijdelijke (dure!) hobby: wanneer ik 16 ben krijg ik me scooter en dan ga ik die minibike weer inruilen voor scooteronderdelen. Want met een scooter kan je tenminste legaal rijden op de weg. Maar een minibike is natuurlijk ook hartstikke vet en ik ben er absoluut heel blij mee dak zo'n ding heb maar rijd toch liever op een scooter ;)
Gast

Bericht door Gast »

Nou hehe,

eindelijk wat mensen die positief zijn over hun zuurverdiende chineesje

Veel plezier er mee allemaal
Gast

Re: minibike winnen met touwtje trekken!!

Bericht door Gast »

mokador schreef:hoi, ik kwam v/d week even bij de kermis kijken...staat er zo'n tentje waar je een minibike kon winnen :P haha word ook steeds gekker hierzo :D

laat me raden : volgend jaar-> gratis minibike bij je happy meal met mengbeker gereedschapzetje en een paddockstand en als je er een milkshake bij neemt zit er ook een powerfilter op :roll:

vinden jullie niet dat ook dit het op de weg rijden stimuleert?
@Mokador: Was dat toevallig de kermis in Weert? Mocht dit het geval zijn dan was dat niet bij touwtje trekken maar dat was bij het Rad van Avontuur. Jah er hangen wel touwtjes naar beneden maar er hangen plankjes onder met nummers. Hoe ik dat zo goed weet is omdat ik daar gewerkt heb en zelf ook zo'n chineesje meegenomen.

Wat jouw stelling betreft met op de weg rijden. Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Zelf kan ik alleen maar in het weekend rijden op het parkeer terrein van mijn eigendlijke werkgever.

En de 20 gelukkigen die zo'n chineesje hebben gewonnen is allemaal verteld dat ze er niet mee op de weg mogen rijden. Maar er zullen er genoeg zijn die dat wel doen. Een gevalletje van het is niet mijn hoofd wat op het asphalt schuurt als je een auto tegen komt.

greetz
Gast

Bericht door Gast »

nee was niet in weert :roll:


ja ook mensen die een dure bike hebben rijden wel eens op de straat, maar de laatste maanden is het minibike´n zo populair door de chinneesjes!

omdat het goedkoop kan gaan de mensen erover denken...ik wou ook al een paar jaar minibike´n maar die dingen kosten allemaal 600 euro,

een paar jaar uit mijn hoofd gezet...

en toen kwam ik het opeens weer tegen 239 euro! :shock: dat waren de chineesjes, toen heb ik gewoon de mooiste gezocht en meteen de week daarop gekocht :roll:

ja als ik nu mocht kiezen was het denk ik nog steeds geen blata geworden :P

ik denk dat het dan een v-racer ofzo moest zijn :wink:

maar goed ik zeg niet dat de chinesen berijders op de straat rijden..ik weet alleen wel zeker dat de meesten die zo´n ding kopen dat doen om dat ze niet ff 1200 euro uit hun portomonee graaien

en chineesjes zijn er nou eenmaal meer als de echte ras beesjes :wink:
Gesloten