Wat voor een minibike heb ik???

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

ik heb er niet belachelijk veel verstand van maar wat is nou precies het verschil tussen deze bike en de sendai?

behalve dat de sendai 2x duurder is
Gast

Bericht door Gast »

rolfdevries schreef:ik heb er niet belachelijk veel verstand van maar wat is nou precies het verschil tussen deze bike en de sendai?

behalve dat de sendai 2x duurder is
Dat sendai een "merk"(idd tussen aanhalingstekens) is.
Misschien hebben ze een Ietsjes betere afwerking dan de merklozen, maar ik zou er zelf nooit het dubbele voor neerleggen.
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Kwaliteit en beschikbaarheid. Bij een Sendai zijn dingen steviger en met meer zorg in elkaar gezet. Met beschikbaarheid bedoel ik dat je dingen bij Sendai zelf kunt kopen en dat je een punt hebt wat alles van Sendai afweet. En iets waar je ook veel voor betaald: De naam. Net als dat een Adidas schoen 4x duurder is dan dezelfde schoen bij de Scapino.
Gast

Bericht door Gast »

Voor onderdelen gewoon onderdelen nemen die op elke chinees passen.
Is goedkoper... Maar ik weet niet of er sendai onderdelen zijn die niet passen...
Baan

Bericht door Baan »

Panic Machine schreef:
Baan schreef:Hij is wel mooi he?
jawel hoezo?

Volegens mij (pics zijn er nu af) heb ik dezelfde. Vandaar
slipperman

Re: ...

Bericht door slipperman »

Xigh schreef:Kwaliteit en beschikbaarheid. Bij een Sendai zijn dingen steviger en met meer zorg in elkaar gezet. Met beschikbaarheid bedoel ik dat je dingen bij Sendai zelf kunt kopen en dat je een punt hebt wat alles van Sendai afweet. En iets waar je ook veel voor betaald: De naam. Net als dat een Adidas schoen 4x duurder is dan dezelfde schoen bij de Scapino.
Je moet nike pakken zo duur is Adidas niet :P
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Hehe, naja ik loop tegenwoordig op Georgio Armani :wink: Alleen zitten wat vegen in het krokodillen leer omdat ik ermee over de grond ging in de bochten :wink:
Gesloten