een vraagje over het stuurtje

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

een vraagje over het stuurtje

Bericht door Gast »

halo, ik heb sinds vandaag een nieuws shineese pocket bike, nu hebbik al op veele manieren geprobeert het stuurtje goed te zetten zodat het mijn kappe niet raakt en niet echt in de weg zit maar kvind geen goede oplossing kan iemand van julie me mss wat info geven over hoe ik het stuurtje het beste zet alvast bedankt


greetz
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

gewoon klein beetje naar binnen laten staan of zonder kuip rijden :roll:

hebben al die chineese bikes
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Bericht door doede46 »

ja,of je clip ons wat naar beneden doen,want daar loopt je kuip volgens mij wat verder naar voren dus, meer ruimte.
zoiets had ik gelezen ergens dus je moet zelf maar even kijken,t is maar een tip. :wink: veel plezier nog met je chinees! :lol:

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Handsfree rijden :wink:
Nee dat helpt ook niet, maar jah: zoals eerder gezegd, het blijft er tegenaan komen, de enige oplossing is je kap eraf halen.
ganta

Bericht door ganta »

kappen eraf is volgens mij ook de enige optie..
maar als je op de karbaan rijd dan kom je niet zo snel er tegen aan.. of je moet heel langzaam door de bocht gaan. hoe platter je gaat hoe minder je hoeft te sturen ;)
Gast

Bericht door Gast »

Bij mij zaten de remhendels tegen de kuip... Die kun je wel stellen.
Gast

Bericht door Gast »

zowel remhendels als handgrepen kan je stellen...als jou handgrepen bij beide kanten tegen de kuip aan komen dan is dat wel heel erg vreemd hoor handgrepen zitten namelijk niet zo laag.....

ik had dat me remhendel tegen me kuip aan kwam aan 1 kant.. gewoon ff kijken hoever die dan omhoog moet en klaar is kees :roll:
Baan

Bericht door Baan »

Als je harder rijd hoef je ook niet zoveel te sturen.
Gesloten