Echte Sendai Aikido maar €350?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
slipperman

Echte Sendai Aikido maar €350?

Bericht door slipperman »

Kan het dat nieuwe echte Sendai Aikido`s maar €350 kosten? En is die kwaliteit veel beter als de merkloze chineesjes? Op http://www.schepersbikes.nl/Miniracers.html namelijk verkopen ze de merkloze chineesjes voor €199 en de "echte" voor €350.
Danny
Gast

Bericht door Gast »

Ik denk dat de bikes kwa kwaliteit op het zelfde niveau zitten ..


Timmhey
Gast

Bericht door Gast »

als je ze goed bekijkt zijn de merkloze chineesjes iets minder afwerkt.... dan moet je wel goed zoeken hoor...maar je moet echt geen 150 euro meer gaan uitgeven.... 8)
Gast

Bericht door Gast »

Het blijven chineesjes, maar de Sendai zal iets degelijker gebouwd zijn. Ik denk dat er verder weinig verschil is.
slipperman

Bericht door slipperman »

Wat raden jullie me dus aan? Merkloos of een Sendai?
Gast

Bericht door Gast »

Ik zou voor een merkloos chineesje gaan en dan van die 150 die je over houd een bigbore kit of iets anders er voor kopen ;)

Timmhey
Gast

Bericht door Gast »

Timmhey76 schreef:Ik zou voor een merkloos chineesje gaan en dan van die 150 die je over houd een bigbore kit of iets anders er voor kopen ;)

Timmhey
Of een leuk uitlaatje, powerfilter en koppelingsveren...
slipperman

Bericht door slipperman »

Heb nou trouwens goedkope site gevonden :) Maar €149: http://www.amazingproducts.nl

Edit: Laat maar met btw etc. kom je ook op 199 uit ;)
Xigh

...

Bericht door Xigh »

De kwaliteit verschilt maar een klein beetje. Het is daar ook meer van je hebt een bekend(er) merk dan de rest, daar zit ook geld in. Bij normaal gebruik kun je beter een goedkope kopen, want dan heb je die 150 euro over om reparaties uit te voeren :wink:
Gebruikersavatar
repsol
forum gebruiker
Berichten: 377
Lid geworden op: za 01 okt 2005, 09:12
Locatie: sappemeer

Re: Echte Sendai Aikido maar €350?

Bericht door repsol »

het kan wel voor 350 euro maar die chinees lijkt meer op een spaanse
kijk maar eens op *geen sponsor*
:D
Gesloten