luchtfilter past niet..

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

luchtfilter past niet..

Bericht door Gast »

Ik heb een butterfly cab. op de chinees van mijn pa gezet die heeft een v-racer extreme sport, nu past alleen het ada sportfilter niet vanwege de achterbrug.

Is er misschien een kortere motage kit , want die is redelijk aan de lange kant???

Of is er 1 die onder een hoek van 45 graden loopt???

Of kan ik ook het filter eraf laten en een stuk t-shirt pakken en dit met een ty-rip in plaats van panty want dat lijkt mij namelijk al helemaal niet werken.
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Hmm raar, want een butterfly is al niet zo groot (vrij plat). Dat het dan wel heeft gepast met de carb die er eerst op zat!

Wat betreft het t-shirt idee, proberen kan geen kwaad, maar houd er rekening mee dat het hetzelfde is als je luchtfilterfilter (choke) helemaal openzetten.

Miss kan je het luchtfilter aanpassen, zodat het wel past.

Oh ja, laat ff een picture zien van het geval! Dan is het makkelijker voor ons ideeen te geven!

mzzl

AE
Gast

Bericht door Gast »

jah ik heb dat probleem ook.. andere cabrateur past gewoon wel. maar bij de originele cabratuer zit er zon platte filter op.. en dat past allemaal net.. ik wilde ook een powerfilter erop zetten maar dat ging niet.. ben nu ook iets aan zoeken wat wel past.
wevie666

Bericht door wevie666 »

Misschien wordt het allemaal duidelijker als je een foto online zet!
Gast

Bericht door Gast »

Als het goed is moet het met een chinese minibike passen! Als je de DDMfilter koopt bij bijvoorbeeld www.v-racer.nl of www.multibike.nl dan past dat egwoon ( ik heb een chinees met DDMfilter en Butterfly carb.) Anders dan heb jij misschien een ander frame ofso? Misschien moet je eens vragen in de zelfbouw-sectie of je er een 45 graden ding? van polini erop kunt zetten??
Gast

Bericht door Gast »

klus geklaard, heb het lucht filter een stuk van het rubber gezaagt en toen met een ty- rip bevestigd, zit nu stevig vast zal morgen ff foto plaatsen van hoe het gedaan is.
Gast

Bericht door Gast »

dwarf2000 schreef:klus geklaard, heb het lucht filter een stuk van het rubber gezaagt en toen met een ty- rip bevestigd, zit nu stevig vast zal morgen ff foto plaatsen van hoe het gedaan is.
plaats je die foto nog ofuuuuuuu??? :!:
Gesloten