kan een v-racer xtreme veel hebbe ?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

kan een v-racer xtreme veel hebbe ?

Bericht door Gast »

ik heb afgeloope woensdag bij v-racer.nl een v-racer extreme bestelt (gele versie) en voorbetaalt maar ik heb niks meer gehoord en heb mn bike nog niet :'( weete jullie mssn hoelang het kan duure ? en nog een vraagje is het wel een degelijk bike om beetje te knalle op groote terein en weely's maake ? alvast bedankt Gj
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Ze versturen standaard op woensdag alle spullen. Als je hem op woensdag hebt besteld is de kans groot dat ze hem er niet mee hebben genomen in de verzendingen. Dus krijg je hem deze week wel.
V-racer is wel beter dan de standaard chinees, wel een aardig oke bike.
Gast

Bericht door Gast »

Hi,

Je bike gaat vandaag de deur uit en heb je dus morgen in huis!

Gr Peter
V-Racer Nederland

kijk morge heb ik hem gelukkig :D gelijk alle kappe eraf en alles aandraaie en ketting afstelle en zorge dat alles recht staat en goed vast zit en dan maar us beginne met inrijde :P
schroefje

Bericht door schroefje »

Vind het een beetje minder dat je nu al een paar topics hebt geopend met vragen over V-Com en hun leverringen peter is een beste man en daar kan je ook gewooon naar bellen!!


Maar goed je zal hem deze week wel binnen krijgen.
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Ok, je hebt hem morgen binnen..

Bij deze: Close

Voor meer info over de bike...ff zoeken..staan pagina`s vol over..
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gesloten