Tai chi watergekoelt maken?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gebruikersavatar
Sharkbite
forum gebruiker
Berichten: 1104
Lid geworden op: za 15 okt 2005, 23:55
Locatie: Genk(Belgie)

Tai chi watergekoelt maken?

Bericht door Sharkbite »

Zou het mogelijk zijn een tai chi watergekoeld te maken? Waar vind je alle onderdelen zoals waterpomp, aandrijving, radiator en dergeljike?
Sorry als deze topic al bestaat maar heb de zoekfunctie gebreukt maar helaas geen resultaat.
blanco220

Bericht door blanco220 »

hey kost je een hoop geld totaal de moeite niet.kost meer dan een nieuwe v racer.
groeten
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

het zou volgens mij idd mogelijk zijn en waar de onderdelen te verkijgenzijn ... o.a hop motorsport, *geen sponsor* moet je even bij minibike links kijken.
Even over wat blanco zei ( ik vind dat je een tai chi niet echt met zo een v racer kan vergelijken, omdat je met de tai chi wedstrijden kan gaan rijden en dat is niet mogelijk met een v racer.....
Gebruikersavatar
Sharkbite
forum gebruiker
Berichten: 1104
Lid geworden op: za 15 okt 2005, 23:55
Locatie: Genk(Belgie)

Bericht door Sharkbite »

Inderdaad sterk argument. Maar ik ga ook niet doen was eigenlijk meer uit intresse, misschien hadden er hier dat al gedaan. Maar we zulle zien , eerst en vooral nog een tai chi gaan kopen.
Sorry Blanco220 dat ik je raad niet opvolg maar heb een dealer in Weert gevonden met kennis van zaken(rijd zelf met een tai chi).
Gesloten