en ma blijfe overstroome !

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

en ma blijfe overstroome !

Bericht door Gast »

ik heb vandaag ondekt dat er maar constant benzine uit de overloop blijft loope komt geen einde aan ? als ik de overloop met een schroefje afsluit ! komt de benzine aan de luchtfilter kant eruit lekke! :S nooit geen last van gehad en nu in een x aan het lekke als ik de benzine kraan aan zet :S maar ook op de choke loopt die wel goed en als je de shoke eraf gooit loopt die in een x minder toere wat normaal is en als je gas geeft valt die gelijk uit en krijg je hem ook niet meer aan de praat en gooi je de shoke erop dan start die weer :S echt vaag kan iemand me helpe ?
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Denk dat je vlotter vast zit. Draai je vlotterbakkie los en kijk of die witte dikke plastic ring los zit, zo ja dan zit je carb denk ik verstopt. Actie: doorblazen die handel!
Gast

Bericht door Gast »

hoe kan je het beste de carbje eraf haale ?? en wat moet je allemaal verwijder om erbij te koome het is gwn een merkloose chineesje
Niek

Bericht door Niek »

Vlotterbakje door de 2 schroeven los te halen LET OP ER ZIT WAARSCHIJNELIJK NOG BENZINE IN Die kan je eruit halen door het alle onderste schroefje lost te draaien dan loopt de benzine eruit

De caburateur zelf : Eerst het luchtfilter dan de kelk en dat met 2 lange zwarte inbus schroeven losdraaien, benzine slang en gasnaald eruit en je hebt hem eraf
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

eerst achterband eraf :P :?
Gast

Bericht door Gast »

Als je de kappen van je bike er al af hebt dan kun je er ook wel zo bij...
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

nee wand je moet die schroefjes van je luchtfilter eraf draaien en daarachter zit je achterband dus kun je niet bij met een schroevendraaier
edgo

Bericht door edgo »

Schroefjes van het luchtfilter kun je er wel zo uitdraaien,ik doe dat met een flexibelle schroevendraaier werkt prima,zo hoef je niet de halve bike uit te kleden! :idea:
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

edgo schreef:Schroefjes van het luchtfilter kun je er wel zo uitdraaien,ik doe dat met een flexibelle schroevendraaier werkt prima,zo hoef je niet de halve bike uit te kleden! :idea:
ow.... :lol:
hoeft bij mij nu toch niet meer wand heb andere carb.
Gast

Bericht door Gast »

de winter schreef:nee wand je moet die schroefjes van je luchtfilter eraf draaien en daarachter zit je achterband dus kun je niet bij met een schroevendraaier
Je kan een korte schroevendraaier gebruiken

En je hoeft je luchtfilter er niet af te halen als je het vlotterbakje eraf wil halen :wink:
Gast

Bericht door Gast »

de carbje is al weer gefikst hij lekt niet meer ! was dus flotter werk :) maarja nu is de probleem nog je kan gwn 3 kwart volgas rijde dan versnelt die maar als je volgas geeft verzuipt ofzo dan neemt de snelheid weer af :S
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Dan heb je een te grote sproeier of je moet je gasnaald een tandje lager zetten.
Gesloten