Gashendel MT2 chineesje

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Gashendel MT2 chineesje

Bericht door Gast »

Hallo forumers,

Ik heb een gewoon MT2 Chineesje.
Nu vind ik dat die gashendel helemaal prul is en zou ik die graag willen vervangen maar;
mijn knopje om hem af te zetten is hierin verwerkt !
Kan ik de bestaande kabel naar dit knopje gebruiken om een killswitch aan te sluiten ?
Welke gashendels passen op men chineesje ? ( Domino etc. ? )

Alvast bedankt !!
edgo

Gashendel

Bericht door edgo »

je kunt bij de gewone bromfietshandelaar een snelgashendel kopen dit heb ik eerder ook al gedaan wel opletten dat je tonnetje op de gaskabel in deze hendel past want daar kan verschil inzitten.En natuurlijk kun je de bedrading aan sluiten op een andere schakelaar als die maar een onderbreking tot stand kan brengen.En zo,n snelgas is ook nog fijner in het gebruik kost ongeveer €12,50,succes ermee. :wink:
Gast

Bericht door Gast »

je kan je oude gashandel tog gewooon kapot maken :P en dan gewoon die nieuwe erweer op zetten zo heb ick het ook gedaan:P
edgo

gashendel

Bericht door edgo »

L3nnOx. schreef:je kan je oude gashandel tog gewooon kapot maken :P en dan gewoon die nieuwe erweer op zetten zo heb ick het ook gedaan:P
Waarom de gashendel eerst kapotmaken? Die kun je er toch gewoon afschroeven,dan kun je deze als reserve houden!
Gesloten