000dwayne000 schreef:ik denk dat je gewoon even een lekker peukie moet roken. Dan komt alles weer goed. Dat heb ik van mijn broer die heet Fabian. Aardige gozer hoor maar hij zei dus dat je je minibike even lekker moet slaan en daarna een lekker peukie moet roken. Ik hoop dat dit advies je helpt.
Waarschuwing voor jou..
Dit soort "advies" hebben we niks aan.
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Jah op het spatbord is normaal, daarom zit het spatbord ook daar. De olie lekt vanuit je uitlaat, dus waar het eigenlijk vandaan zou moeten komen, en omdat je meteen je grip kwijt bent als dat op je banden komt zit er zo'n mooi spatbordje
Ik heb dat ook, dat komt gewoon vlakbij de demper uit en droop via je spatbord naar bendeden op de grond. Het kan ook uit je cilinder komen had ik namelijk ook moet je ff schroefjes goed aandraaien dan heb je er geen last meer van.
PS. Ik zou ff een papiertje onder spatbord leggen, anders krijg je mooie zwarte vloer
Je kan de uitlaat demonteren, schoonmaken en met wat uitlaatkit weer in elkaar zetten. Bij iedere automaterialen te koop. Is hittebestendig en de uitlaat lekt en spettert geen olie meer uit zijn verbindingen. Tip: spaarzaam aanbrengen want het zet uit door warmte.
En jij denkt niet dat de olie met 15.000 toeren en hoge temperatuur zal verbranden en de uitlaat op het juiste punt zal verlaten? En dus niet op je voorband of koppeling of iets anders lekt?
Ik denk dat deze west minibike bij lange na geen 15000 toeren draait.
Maar het is mij wel een vraag waar het allemaal blijft dan.
Ik kan me nog wel herinneren toen ik ook zo'n west had dat ik na een dagje sturen van voor en van achter onder de spetters zat, en nog lag er een dikke plas olie onder als hij een nacht in de schuur had gestaan.