Rocketkey??

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
edgo

Rocketkey??

Bericht door edgo »

Mijn of beter gezegd onze bike is een aikido,hoofdzakelijk mijn zoontje van 9 jaar rijd er op,maar soms wil pa ook een stukje rijden,bij mijn zoon trekt dat ding hard zat zoontje+/_30kg en pa +/-95.dus zou zo'n rocketkey hier verandering in brengen,het ding hoeft niet de straatstenen er uit te trekken,maar iets sneller wegtrekken.p.s De bike is "natuurlijk"wel voor mijn zoontje gekocht :D
Niek

Bericht door Niek »

Volgens mij is het meer voor betere ontsteking...
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Door de rocket key, staat de ontsteking wat vroeger, waardoor hij wat beter ontsteekt, maar of je hier nou zoveel beter van optrekt vraag ik me eigen af :P
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
edgo

Bericht door edgo »

Niek schreef:Volgens mij is het meer voor betere ontsteking...
Ja oke maar een betere ontsteking,moet dan toch ook zorgen voor betere prestaties :?:
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

dat waarschijnlijk wel :)

Maar al die dingen die op v-racer enzo staan van 5-10 km per uur harder enzo, geloof ik niet echt in :roll:
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Nee je gaat er niet echt harder op,Hoogstens 3 kmph
Gast

Bericht door Gast »

hij heeft het ook over het wegtrekken, dat wil hij wat vlotter...ik heb zelf ook een rocketkey erop maar nog niet uitgeprobeerd :cry: voor het geld zou ik zeker niet twijfelen, bij de een scheelt het namelijk wat meer als bij de ander, chineesjes hebben bij een aantal gevallen namelijk al voorontsteking dus proberen!

alle beetjes helpen :wink:

het is i.i.g. niet zo dat pa ineens net zo snel optrekt als zijn zoontje eerst altijd deed :P
edgo

Bericht door edgo »

mokador schreef:hij heeft het ook over het wegtrekken, dat wil hij wat vlotter...ik heb zelf ook een rocketkey erop maar nog niet uitgeprobeerd :cry: voor het geld zou ik zeker niet twijfelen, bij de een scheelt het namelijk wat meer als bij de ander, chineesjes hebben bij een aantal gevallen namelijk al voorontsteking dus proberen!

alle beetjes helpen :wink:

het is i.i.g. niet zo dat pa ineens net zo snel optrekt als zijn zoontje eerst altijd deed :P
Nee inderdaad want als de bike bij mij ineens heel hard zou gaan trekken,dan hangt mijn menneke straks aan het stuur te bengelen :wink:
Maar is hier niemand die alleen zo'n RK heeft gemonteerd :?:
RunnerX

Bericht door RunnerX »

ik ga er een instellen met race membraan en sterere koppelveertjes
edgo

Bericht door edgo »

RunnerX schreef:ik ga er een instellen met race membraan en sterere koppelveertjes
Ja ik had ook al aan de combinatie gedacht rocket key en sterkere veertjes.Maar als je dat spul uitgeprobeert hebt laat dan maar weten of het de moeite loont :!:
Gebruikersavatar
audifreakzeeland
forum gebruiker
Berichten: 455
Lid geworden op: za 20 aug 2005, 20:20

Bericht door audifreakzeeland »

ik heb er een op zitten samen met een fiberglas racemembraam en ik moet zeggen hij komt vlugger op toeren ,nu nog op mijn blata race koppeling wachten dan hoop ik dat hij er goed van door gaat .

Gr Richard voor het geld hoef je het niet te laten
edgo

Bericht door edgo »

Nou dan ga ik voor die paar tientjes het ook maar eens proberen!Ik ben benieuwd wat het scheelt :?:

Bedankt voor de reactie's :D
Gast

Bericht door Gast »

ik ben net nieuw in de minibike wereld ma in de scooters ben ik wel thuis ...maar ff ontopic wat ik dee met mn straatscooter was zon vervroegings-spie (rocketkey) omdat een binne-rotor gewoon te duur is voor een straatscooter en reken maar dat je trekkracht wint...
Gesloten