advies nodig voor aankoop

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

advies nodig voor aankoop

Bericht door Gast »

Ik heb eerder gepost voor advies voor een minibike van €259,- en ik hoor hele slechte verhalen over die winkel dus ik ben van mening veranderd en wil een 2e hands merkloos chineesje kopen op www.marktplaats.nl

hier een foto en informatie:
Afbeelding
prijs: € 165,00
zwart zilver nieuw in doos inclusief stickervel
Cylinder 49 cc, 2 Takt
- Luchtgekoeld
- model:2005/2006
- 2,5 KW 8700 rpm
- Schijfremmen, voor en achter
- Pull starter
- Max. snelheid tot ca 70 Km/u
- Tankinhoud: 1 Liter, 1:25 mengsmering
- Gewicht : 19Kg
- Max. belasting: 110Kg
- motor met ketting overbrenging
- Bandjes met profiel

Ik vraag me nou af of iemand een minibike heeft gehad die hier op lijkt en mischien wat voordelen of nadelen van deze minibike kwijt wilt. Ik zou dat zeer op de prijs stellen.
Ik hoop dat zoveel mogelijk mensen hier met mij over willen praten.
Gast

Bericht door Gast »

ik heb er pas ook een gekocht sind 3dagen geleden
en vind het echt super gaat gewoon goed
alleen kappen zijn een beetje scheurgevoelig en zou als je hem hebt alle schroefjes aandraaien anders vliegen ze om je oren rn trekstartel wil na een paar keer gebruiken wel eens kapot gaan
maar verder gewoon een top ding
oja met een zoek functie kan je er ook alles van vinden
kreeg ik ook gelijk te horen dus bij deze

DUS JONGENS niet gelijk helemaal vol kwakken hier met (gebruik zoek functie bla bla bla )
Gast

Bericht door Gast »

erikjede1ste schreef:DUS JONGENS niet gelijk helemaal vol kwakken hier met (gebruik zoek functie bla bla bla )
dat kom je tegenwoordig in elk topic tegen, en als er helemaal geen topics meer worden aangemaakt is het ook niet goed :roll:

maar ach; ik heb ook wel zoiets model denk ik, alleen zie ik op de foto profielbanden ik heb slicks, maar met profielbanden is niks mis hoor..je betaalt er meestal nog meer voor als voor slicks...

zijn meestal even goed als in de winkel, ik ben mijn merkelose chinees ook tegengekomen in de winkel, vroegen ze ook nog ff 300 euro voor, nu kan je ze al nieuw krijgen bij handelaartjes voor de helft :roll:

maar even terug: ziet er goed uit, dus als je hem mooi vind moet je hem kopen :wink:
edgo

Bericht door edgo »

Gewoon een leuke bike en zeker niet te duur,zo'n 2ehandsje heb ik een tijdje geleden nog voor €200, verkocht :D
Gast

GG Handel

Bericht door Gast »

Hier in Arnhem heb je bij GG Handel een nieuwe minibike voor 159 euro !!
Baan

Bericht door Baan »

Wilde ik ook zeggen!!!!
Tegenwoordig koop je een nieuwe voor 159 of 169 dus ik zou zelf geen tweedehands kopen voor dat geld.
Gesloten