ongezond?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

ongezond?

Bericht door Gast »

mss zullen julie deze vraag ook niet weten ( ben ik eigelijk bijna zeker maar ja :p) en ook al klikt et als een domme vraag.
mijn minibike staat op mijn kamer op de kast en zoals julie allemaal wel weten stinkt een minibike naar benzine... en riekt dus mijn hele kamer daar altijd naaar. nu is mijn vraag
is het ongezond om daarin te slapen? :D
Gast

Bericht door Gast »

ja dat lijkt mij wel benzine dampen zijn nooit gezond
als je niet op rijd kun je beter de tank en cabu leeg halen
dan ruikt het ook niet meer :roll:
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Als je ergens anders ruimte hebt zou ik hem daar zetten, balkon bv? Gezond is het idd niet. En telkens je tank leeg halen en carb is veels te omslachtig
Gast

Bericht door Gast »

ik heb hem ook op me kamer staan, maar ik ruik het niet meer zo, ik heb er nu ook een hoes overheen zitten...anders even een doekje in je uitlaat proppen en een stukje afplaktape op dat gaatje in je tankdop :wink:
Gast

Bericht door Gast »

benzeen dampen zijn !CENCUUR! verwekkend.
langdurige bloodstelling aan deze dampen is dan ook sterk af te raden.
het beste zal dus zijn dat je de minibike ergens anders plaatst...
Gast

Bericht door Gast »

om je cap leeg te halen is ook nie goed hoorde ik dan droot et uit ofzo :roll:
edgo

Re: ongezond?

Bericht door edgo »

ethannetje schreef:mss zullen julie deze vraag ook niet weten ( ben ik eigelijk bijna zeker maar ja :p) en ook al klikt et als een domme vraag.
mijn minibike staat op mijn kamer op de kast en zoals julie allemaal wel weten stinkt een minibike naar benzine... en riekt dus mijn hele kamer daar altijd naaar. nu is mijn vraag
is het ongezond om daarin te slapen? :D
Natuurlijk is dat niet gezond, ik ruik graag benzine maar toch liever niet op mijn slaapkamer :!: :roll:
Baan

Bericht door Baan »

Het zal per nacht toch zeker wel een paar duizend hersen celletjes kosten.
Kan je beter aan de drugs gaan :?
Word je ook waus van.
Gast

Bericht door Gast »

en me oma doet aan karate...
ganta

Bericht door ganta »

en zeker niuet met vuur spelen of iets
ik had filmpje waar de hele zooi ontplofte door benzine dampen...
daar wil je echt niet tussen staan
Gast

Bericht door Gast »

ganta schreef:en zeker niuet met vuur spelen of iets
ik had filmpje waar de hele zooi ontplofte door benzine dampen...
daar wil je echt niet tussen staan
kijk dat kan ik nog een beetje geloven...

baan; als ik jou zeg dat me opa van 72 op rugby zit geloof jij het natuurlijk direct :P

kom op zeg benzinedampen zijn idd niet gezond, maar dat je hersenen zodanig aangetast worden dat je naar een week hersenloos bent...hij staat al 3 maanden op me kamer, en dit berichtje typen ligt me harstikke goed :roll:

ik zal er zeker even over informeren, en ik zal even de benzine eruit halen( heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat je ook niet tegen brand verzekerd bent als ze erachter komen dat je een gevulde jarrycan op wielen in je kamer hebt...ik ga hem dus even legen :wink: )


hebben jullie tips over hoe je het benzine eruit moet halen ( hoort ook wel bij het topic toch?)


baan zei: kan je beter aan de drugs gaan...nee daar lost je kaak en je neusbeentje van op en van benzine niet :wink: ( is ook veel te duur )
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Aan de onderkant van je carb zit een schroefje, draai die open en zet er iets onder waarmee je het opvangt. Klaar, benzinetank en carb leeg.
blanco220

Bericht door blanco220 »

mokador schreef:
ganta schreef:en zeker niuet met vuur spelen of iets
ik had filmpje waar de hele zooi ontplofte door benzine dampen...
daar wil je echt niet tussen staan
kijk dat kan ik nog een beetje geloven...

baan; als ik jou zeg dat me opa van 72 op rugby zit geloof jij het natuurlijk direct :P

kom op zeg benzinedampen zijn idd niet gezond, maar dat je hersenen zodanig aangetast worden dat je naar een week hersenloos bent...hij staat al 3 maanden op me kamer, en dit berichtje typen ligt me harstikke goed :roll:

ik zal er zeker even over informeren, en ik zal even de benzine eruit halen( heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat je ook niet tegen brand verzekerd bent als ze erachter komen dat je een gevulde jarrycan op wielen in je kamer hebt...ik ga hem dus even legen :wink: )


hebben jullie tips over hoe je het benzine eruit moet halen ( hoort ook wel bij het topic toch?)


baan zei: kan je beter aan de drugs gaan...nee daar lost je kaak en je neusbeentje van op en van benzine niet :wink: ( is ook veel te duur )
Een mens heeft miljarden hersen cellen en die duizend hersen cellen zul je niet zo rap voelen maar hij heeft wel gelijk.
groeten
RunnerX

Bericht door RunnerX »

dat merkt je toch amper die naftgeur, dat ruik je pas als je bijvult ofzo, maar anders merk ik er niks van, en die staat ook altijd op m'n kamer op 'n meter van m'n bed.

en als je 'm toch ff nietmeer gebruikt, dan maakt je het gaatje in je naftstop dicht en laat je de naft uit de carburateur en doe je het kraantje dicht uiteraard. dan kan er nogmaar geen geur meer zijn.
Xigh

...

Bericht door Xigh »

:? Ik heb het ding in m'n garage staan en ik ben blij dat ie daar staat want je ruikt hem. Ik heb nu drie weken er niet op gereden en je ruikt het. Ik zou hem never nooit niet op m'n kamer willen.
Gesloten