Hulp bij Afstelling

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Hulp bij Afstelling

Bericht door Gast »

Hallo,

Zit met een probleem met de afstelling...heb een butterfly carburateur.

Wanneer ik vol gas geef of...het gas snel opendraai dat stottert de Bike of valt hij zelfs uit. NU weet k niet of hij meer of minder benzine nodig heeft.
De bougie is helemaal zwart...dus daar concludeer ik uit dat hij te veel benzine krijgT? heeft iemand de oplossing....?

Alvast bedankt
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Dit hoort bij het chinese gedeelte
Gast

Bericht door Gast »

Mmh lijkt mij sterK...wantuh die van me vrienden lopen wel goed en het is tog niet zo moeilijk de vraag te beantwoorden...
Hopelijk heeft iemand een oplossing...inplaats van commentaar.
Op het bokje draait hij ook niet lkker...geef Volgas en gooi gas dicht dan valt hij uit. Meer soort van Blubblub....? iemand enig idee

Alvast Bedankt :D
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

NitroMike schreef:Mmh lijkt mij sterK...wantuh die van me vrienden lopen wel goed en het is tog niet zo moeilijk de vraag te beantwoorden...
Hopelijk heeft iemand een oplossing...inplaats van commentaar.
Op het bokje draait hij ook niet lkker...geef Volgas en gooi gas dicht dan valt hij uit. Meer soort van Blubblub....? iemand enig idee

Alvast Bedankt :D
Gewoon lezen, hij hoort in het Chinese Deel...

En de zoekfunctie bestaat als sinds het begin van minibike.nl
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gast

Bericht door Gast »

Ooh sorry...op die fiets!!!
K d8 dat hij bedoelde van...jaah dat hoort bij een chinees.
Mijn excuses...maaruh op het chinese forumkrijg je vaak van die onlogische antwoorden...
Gast

Bericht door Gast »

NitroMike schreef:Ooh sorry...op die fiets!!!
K d8 dat hij bedoelde van...jaah dat hoort bij een chinees.
Mijn excuses...maaruh op het chinese forumkrijg je vaak van die onlogische antwoorden...
Heb je al eens met de choke geprobeerd verschillende standen?
Gast

Bericht door Gast »

Dat is helaas niet mogelijk...met de butterfly
Hij loopt met de knop om hoog...en omlaag doet hij helemaal nix.
Maaruh...iemand anders enig idee? Sta er namelijk om te springen.

THnx
Gast

Bericht door Gast »

probeer anders een andere kleinere sproeier

de punt van je bougie moet lekkere kofie bruin zijn dan heb je een goeie afsteling
Gast

mogelijke oplossing

Bericht door Gast »

draai de schroeven van je butterfly carburateur terug of kijk of dat je filter niet is verstopt of probeer een stukje te rijden zonder filter en kijk dan wat hij doet (ik werk veel met dat soort carburateurtjes die ook op kettingzagen zitten precies dezelfde)als je zonder filter probeert en hij doet het goed kijk dan of je filter niet helemaal dicht zit want zonder filter rijde is niet zo goed voor je blok snap je denk ik wel he. ohh ja en in een butterfly carburateur zit geen sproeier.
Gast

Bericht door Gast »

Bedankt...zal het proberen!!!
Neeh dat wist k....geen sproeiers in de BUtterfly 8)

Zal vanmiddag gelijk ff testen..
Gesloten