aspen brandstof

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

RunnerX

Bericht door RunnerX »

AngelEyes schreef:Je kan beter v-power tanken. Is goedkoper en het reinigt je motor! En het verbrand ook beter!
dat tank ik nu al, wil wel m'n volgende bus in duitsland halen, daar zijn de normen van octaangehalte strenger.

maar da spul is dan nie beter als v-power?
Gebruikersavatar
adriaan
forum gebruiker
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 06 nov 2005, 23:09
Locatie: Hoogezand / sappemeer
Contacteer:

aspen brandstof

Bericht door adriaan »

je hebt aspen met verschillende octaan verhouding 95 octaan dat wordt normaal verkocht bij de grasmaaier specialist kost rond de 16 euro voor 5 liter 8) .
je hebt ook aspen plus die heeft 99 octaan kost 25 liter 68 euro en aspen racing kost 25 liter 98 euro met 102 octaan gehalte met het laatste moet je compressie om hoog anders verbrand je zuiger :cry: :cry: . en dan komt het nog :?: , als je aspen in de bike wilt doen , moet je je cilinder en zuiger schoon maken van kool afzetting van je vorige brandstof mengsmeering . dat aspen de kool afzetting oplost en dat komt dan tussen je zuigerveren en loopt hij vast , das dus jammer voor je mini :cry: :cry: . als je een nieuwe mini hebt kun je het er zo in gooi`en hebt je geen probleem met kool afzetting dit heeft een schonere verbranding als mengsmeering .
als je indoor rijd is dit super brandstof , een schonere uitstoot van uitlaat gassen . geen indoorbaan die blauw staat van de rook als ze allemaal aspen gaan gebruiken :D :D :D.
dit is wijsheid van ons zelf , race al 20 jaar met minibike`s . de meesten mensen hier liepen toen nog met een pamper rond .
sucses , je haalt het maximale uit je minibike met aspen :D :D .
Gast

Bericht door Gast »

v-power is juist niet beter je moet v power in de auto in v-power zit al syntetische olie voor betere smering bij als je er dan nog olie bij gooit krijg je een mix van 2 verschillende soorten olie. een 2 takt moet die verhouding anders zijn je moet eerst schrale benzine kopen en daar dan olie bij gooien. ze zegge wel da v-power een boost voor je motor is maar t is eigelijk gwoon n rommel die meer smeert waardoor hij sneller zou moeten reageren en accelereren. voor de auto goed niet zo spr voor je bike
Gast

Bericht door Gast »

nou ik gebruik van het begin af aan al v-power maar heb hier nog nooit last van gehad op v-power loopt ie bij zelfs beter als euro 95 en smeer gewoon 1:40 eerst had ik nog wel s last van onverbrande resten in de uitlaat en u hlemaal niks meer en de rook en zo is minimaal(alleen bij koude moter)
Gesloten