Minibike Kabaal

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Minibike Kabaal

Bericht door Gast »

Mijn minibike maakt erg veel lawaai en heeft iemand mischien een idee hoe ik een gedeelte van dat lawaai kan dempen. het is een yama replica en ik wil graag dat hij niet zon lawaai maakt als hij aan is
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

zit er demper wol in?
Gast

...

Bericht door Gast »

Ik heb geen idee ik heb hem net voor 2ehands gekocht k heb hem nu 1 week
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Nee in de chineesjes zitten geen demperwol,gewoon effe bij de brommerboer halen
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb het wol zelf uit de demper gehaald xD... Vindt het kabaal juist mooier :P. Het wol is alleen wel ergens in de prullebak beland... Gewoon even nieuwe halen bij een scooterwinkel ofzo als je het echt wilt.

Gr Ype
Baan

Bericht door Baan »

Neem een andere uitlaat...

De Technigas GP1 maakt een erg mooi geluid

http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=6689
Gast

Bericht door Gast »

Nicolaas-racing schreef:Nee in de chineesjes zitten geen demperwol,gewoon effe bij de brommerboer halen
Kan iemand dit bevestigen? In de lucky 7 die ik heb zit dus ook standaard geen demperwol? Waar ik wel van uit ga?
Gast

Bericht door Gast »

Nicolaas-racing schreef:Nee in de chineesjes zitten geen demperwol,gewoon effe bij de brommerboer halen
zit wel demper wol in, ben zelf ook begonnen met een chineesje
Gebruikersavatar
ertoes
forum gebruiker
Berichten: 146
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 07:44
Locatie: Nieuwegein

Bericht door ertoes »

idd ff een ander uitlaatje halen of demperwol...

ps ik heb gewoon mijn eigen minibike in mijn avatar staan, rick heeft gewoon dezelfde minibike gekocht als ik, vuile naäper!!! Je bent echt een vervelend misselijk figuur en niet origineel!!!!
Polini 911 replica

- BZM koppeling
- Polini Race uitlaat 143.425.011
- dellortho 17,5mm
- cilinder volledig bewerkt
- malossi membraan
- domino snelgas
- shimano deore remhevels
- +/- 8PK
edgo

Bericht door edgo »

Steven_Almelo schreef:
Nicolaas-racing schreef:Nee in de chineesjes zitten geen demperwol,gewoon effe bij de brommerboer halen
Kan iemand dit bevestigen? In de lucky 7 die ik heb zit dus ook standaard geen demperwol? Waar ik wel van uit ga?[/quote

ik had eerst ook een tweede hands chineesje hier zat wel demperwol in, dit was orginele uitlaat met demonteerbare rode einddemper :!:
Gesloten