Scheelt dit veel?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Scheelt dit veel?

Bericht door Gast »

Hey,

Als ik een ander membraam en een andere (grotere) sproeier erop gooi, loopt ie dan veel harder? Of kan ik beter kiezen voor een kleiner tandwiel dan?

Ik zit te denken aan de sproeiers en het membraam als op http://www.minibikeonderdelen.nl staan. Sorry, kan geen afbeelding kopieren...

Greetz,

Xplodr
Bury

Bericht door Bury »

als je een kleinere tandwiel er op doet dan trekt hij harder maar gaat dan niet sneller op zijn top

maar als je een grotere tandwiel koop dan trekt hij slomer op maar gaat wel sneller in zijn top

als je weet wat ik bedoel :lol:
Gast

Bericht door Gast »

Bury schreef:als je een kleinere tandwiel er op doet dan trekt hij harder maar gaat dan niet sneller op zijn top

maar als je een grotere tandwiel koop dan trekt hij slomer op maar gaat wel sneller in zijn top

als je weet wat ik bedoel :lol:
Jep, I know that, maar levert een kleiner tandwiel meer vermogen op dan een andere sproeier en membraam??
Gast

Bericht door Gast »

Een ander tandwiel levert geen vermogen op. Je veranderd de overbrengingsverhoudingen. Als je nog een standaard chineesje heb zou ik gewoon voor een ander tandwiel gaan ipv die andere dingen die je noemt
Gesloten