Dit zijn bikes van hogere kwaliteit dan de standaard chinees (zoals in je plaatje). Zijn opzich goeie bikes, alleen de koppeling schijnen nogal wat problemen mee te zijn.
spaar liever door voor een blata als je moet beginnen met alle problemen op te lossen en je hem sneller wilt maken dan ben je meer geld kwijt dan een blata.Spreek jammer genoeg van ervaring
groeten
@blanco220 ben ik met je eens het kost meer als je de bike goed wil maken dan een blata,trouwen nog een vraag aan jou ken jij die vijf poort cilinder ook van blata want na wat info moet het allemaal beter draaien en zelfs los voor groote gedeelde de koppeling problemen op.
Delirium schreef:@blanco220 ben ik met je eens het kost meer als je de bike goed wil maken dan een blata,trouwen nog een vraag aan jou ken jij die vijf poort cilinder ook van blata want na wat info moet het allemaal beter draaien en zelfs los voor groote gedeelde de koppeling problemen op.
ik versta je vrrag niet zo goed kun je wat duidelijker zijn
groeten
Sterker nog: als je goed gaat spitten op het Forum dan kom je tot de conclusie dat de Tai Chi "zo uit de doos" eigenlijk al kapot is. Na 10 minuten rijden is de koppeling gewoon verbrand en kun je hem weggooien. Je moet dus direct gaan investeren. Wel ben ik onder de indruk van het geluid en vermogen van zo'n ding. dus; nog ff 100-120 Euro reserveren voor een nieuwe koppeling.
ja 911 replica is toch stukken beter dan tai chi.Maar toch als je iets verder wil moet je gaan doorsparen.Nog een nadeel van tai chi wat ik over het hoofd heb gezien.
tai chi is luchtkoeling en de uitlaatpoort is een vlinderpoort door de hitte zet de brugje van de uitlaatpoort snel uit zo ontstaan er veel vastlopers en beschadigde zuigers.
blanco220 schreef:spaar liever door voor een blata als je moet beginnen met alle problemen op te lossen en je hem sneller wilt maken dan ben je meer geld kwijt dan een blata.Spreek jammer genoeg van ervaring
groeten
Wat je hier zij ben ik met je eens.
Maar de volgende vraag aan jou is ken jij die vijf poorts cilinder, en zou ja wat haal je voor winst op de lucht gekoelde.
je kan better een 39cc water bink koopen replica van de tai chi en de blata de 911 moet je veel meer aan doen de water bink is klaar en gaat .. ik heb hem all een paar maanden ix mis mee ,en snel
altijd met jullie blata's ik begrijp heel goed dat dit een super bike is maar niet iedereen heeft het geld om zo'n ding te kopen. en ook niet de mogelijkheid om ergens een baantje te vinden.