Polini 911 replica met tecnigas uitlaat

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Dannyrossi46
forum gebruiker
Berichten: 261
Lid geworden op: za 19 nov 2005, 20:37
Locatie: Naaldwijk(ZH)
Contacteer:

Bericht door Dannyrossi46 »

ben ook erg benieuwd steven.....

heb jullie wel gemist bij van der ende....
jammer .....
was er wel weer gezellig druk....
zo'n 40 man
groetjes
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

jeroenv schreef:@distefano

Heb je misschien een foto hiervan???
Ben heel erg benieuwd.

Groet,
Jeroen
Jeroen,

Het lukt me niet om foto's te plaatsen :oops: kan je wel een foto mailen. ff je mail geven.

Hoi Danny,

Ja ben druk in mijn nieuwe huisje bezig heb de vloer erin gelegd vandaag daarom waren we er niet, wilde wel heel graag zeker ook om Bo zijn bike te testen. Hij heeft ff in het park gereden en hij wist niet wat ie mee maakte hij moest wel wennen maar dat had ie snel onder controle, k vind het een beetje eng "hij blijft nog steeds een kleine jongen van 6" maar hij gaat echt als een kogel ervandoor en kon toch goed doseren, voordeel is ook dat ie bij niet al te hoge toeren al netjes goed aangrijpt en dus rijd het nog steeds makkelijk voor hem.

Ik ben dinsdag wel in de uithof mss zie ik je daar.

Gr. Steven :lol:
Steven
Baan

Bericht door Baan »

Hier kan je zien hoe het zou moeten.


http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=4053


Succes
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

We zijn net terug van de kartbaan de Uithof, en hebben de polini replica met de technigas uitlaat eens lekker kunnen testen. :shock:


Bo moest nog erg wennen aan de snelheid die de bike ineens xtra had en ik had hem ook gezegd eerst rustig aan te doen, maar na enkele ronden kon hij het "geweld" aardig in toom houden.
We hebben allebei laptimers op de bikes zitten en ik reed voorheen met zijn bike rondetijden van 50 sec. nu was dat 46.40 een kleine 5 sec sneller op een baan van ongeveer 800m, op de blata replica is mijn snelste 42.8 en daar moet ik erg diep voor gaan hoor, gemiddeld rij ik 43.50.
Bo heeft mijn 46.4 scherper gereden naar 45.38 erg knap hoor, weet zeker dat het niet lang duurt en hij haalt de 44 sec..

Eindstand : Dik tevreden over de uitlaat :lol:

Ps: zal nog een poging wagen om foto's te plaatsen :oops:
Steven
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Steven
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

Grote foto's.

klik

klik

Alsjeblieft.

Niels
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

:lol: thnks
Steven
Gast

Bericht door Gast »

DiStefano schreef:
Jarnodiek schreef:Hey Steven,

Ik heb gisteren weer lekker gereden, de Replica ging er idd lekker vandoor :lol: Ik moet zeggen dat ik er zelf ook van sta te kijken wat een power die leverd met zo weinig veranderingen,hoewel ik niet echt een vergelijking heb omdat ik de uitlaat er vrijwel gelijk op heb gezet.
maar ik denk dat het zeker een goeie zet is voor je zoontje.
Na mijn vakantie kom weer eens langs in de uithof, hopelijk met m'n nieuwe koppeling.


Groet Jarno

Hey Jarno,

Heb van een vriend een ixil uitlaat overgenomen,is gewoon dezelfde uitlaat als de technigas komen nl. uit de zelfde fabriek.
Zonder echt veel moeite heb ik hem erop gekregen, k heb de originele bocht behouden wat jij ook hebt gedaan en heb de uitlaat ingezaagd en met een uitlaat klem vastgezet, aan de achterkant een gaatje geboord en met een busje en de bijgeleverde beugel aan de originele bevestigingspunt gemonteerd. Zit als een huis en lekt niet.

Maar belangerijkste :!: wat een enorme power krijg je erbij, met mijn 90 kg wil ie nog omhoog komen laat staan als Bo er met zijn 25kg op gaat zitten.jij had niet echt een vergelijking maar ik dus wel en nogmaals het is gigantisch.

Dus dit zijn de veranderingen aan de polini replica:
6t voortandwiel
standaard nitrosport verstelbare koppeling (grondplaat iets afveilen)
Ixil uitlaat (technigas)

mss als je een dikkere bocht monteerd dat je er nog meer uit kan halen maar kan het ook niet juist de combinatie zijn van de originele bocht en de technigas uitlaat? deze tecnigas uitlaat zat eerst op een gewoon 49cc chinees en daar liep de bike minder mee.

Iedereen die toch voor de dure uitlaten gaan, stop ermee want voor een paar tientjes ben je klaar.
Sorry voor de late reactie maar kom net pas terug van vakantie.
Top man, dat je ook zo'n winst hebt behaald met die uitlaat.
Ik denk dat ik het voorlopig ook maar zo laat met die originele uitlaatbocht want hij bevalt me veels te goed :lol:
Kan niet wachten om weer eens wat rondjes te maken.
Johan911 rep.
forum gebruiker
Berichten: 717
Lid geworden op: za 31 dec 2005, 18:54
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Johan911 rep. »

hoi

ik heb nou toch maar de technigas onder me 911 gezet..
in het begin trok me bike helemaal niet goed op met de technigas, want me koppeling slipte veel te veel en terwijl me koppeling op de fat-pipe goed stond..
dus heb even me koppeling weer moeten afstellen
maar nu zit me technigas perfect !
Gesloten